Ome Merde Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Ziggo, gebied zuidwest Friesland loopt sinds vorige week donderdag enorm te kloten. eerst televisiesignaal eraf en sindsdien één en al ellende met internetverbindingen. zo ben ik daarnet bij iemand geweest die op een hagelnieuwe USR router geen IP meer kreeg. Ik sluit een Asus router aan en het probleem is weg. De Asus krijgt weliswaar zeer moeizaam z'n IP maar als dat éénmaal werkt, werkt het ook goed voor zover mogelijk bij Ziggo Die USR ergens anders aangesloten (niet kabelaansluiting) en floepa, doet het weer. viel me op dat alle 217.x.x.x adressen die ik tegen ben gekomen naar 82.x.x.x zijn gemigreerd. kan iemand mij vertellen wat die reconstructiewerkzaamheden exact inhouden ?? desnoods van een Ziggo medewerker ? (discretie verzekerd) merDe deze ruimte is te huur
Oldereast Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Het CK nummer als hostnaam zou niet meer nodig zijn, het modem wordt provisioned met het macadres van het aangesloten apparaat. Als je dan een ander apparaat eraan hangt moet een herstart van het modem voldoende zijn. Of je krijgt een inlogscherm om het macadres te valideren. Het is eigenlijk de oude Chello provisioning methode. Misschien dat bij het overstappen van provisioning methode deze problemen ontstaan omdat je bij @Home tot voor kort altijd het modem moest doorbellen als je een modem vervangt. Dat is nu niet meer zo. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Ome Merde Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Geplaatst: 11 december 2008 thnx. ik hoorde dat er servers, w.o de dhcp-server(s) geupgrade zijn. anyway, vanmiddag wederom een Ziggo-storing welke ik dien op te lossen. ik ben benieuwd. zal het eens proberen zonder cc-nummer maar met mac-adres cloning. merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Geplaatst: 11 december 2008 mac-adres cloning wou dus niet, cc-nummer erin en na veel gekuch en gesteun eindelijk een IP-adres. merDe deze ruimte is te huur
Oldereast Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Dan is het nog niet doorgevoerd in jouw regio maar het zit er wel aan te komen. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Gast edske Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Dan komt het hier nog, maar waarom kan Ziggo de klant wel een mailtje sturen met allemaal aanbiedingen, en niet met een waarschuwing hierop en een uitleg over hoe het probleem op te lossen? Arrogantie?
Ome Merde Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Geplaatst: 12 december 2008 yup, dat is het goede woord. arrogantie + amateurisme merDe deze ruimte is te huur
Gast hummiesat Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Jullie vergeten waarschijnlijk een helpdesk met betaalnummer.
Ome Merde Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Geplaatst: 15 december 2008 moest vandaag noodgedwongen de helpdesk ook bellen, ze namen niet eens op, een in-gesprek deuntje ... o-n-g-e-l-o-v-e-l-i-j-k, eigenlijks moet je er wel om lachen, zo amateuristisch ..... merDe deze ruimte is te huur
JohnO Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 vast erg leuk allemaal, totdat je er zelf mee te maken krijgt zoals ik. Die fucked up helpdesk bellen, die eikels snappen je probleem niet. verbinden je ongevraagd en je krijgt ruim een uur later een backoffice technicus die roept dat het probleem niet opgelost kan worden...... DAT is echt amateuristisch........ZIGGO bah Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen