Ga naar inhoud


Melody Zen HD bij Canal Digitaal


erik2222

Aanbevolen berichten


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Noordzee
En toch vind ik het een prima actie van Canaal Digitaal.


Thx. dit bevestigd meteen al mijn stelling dat er hier positief gereageerd wordt naar CDS.

Origineel bericht van: Noordzee

Zo hebben de bestaande abonnee's in ieder geval weer 5 HD zenders in hun betaalTV-pakket.



Toch kan ik me voorstellen dat als je de zender al had er voor deze HD abonnement houders geen toegevoegde waarde is.

Origineel bericht van: Noordzee


Waarschijnlijk heeft Canaal Digtaal al afspraken gemaakt voor doorgifte van een kanaal dat nu nog niet beschikbaar is in HD. En is deze zender een leuke opvulling voor de periode dat dat andere kanaal nog niet beschikbaar is.



Dat is speculeren en je geeft hiermee zelfs aan te rekenen op een andere zender.

Origineel bericht van: Noordzee


Off topic :
Persoonlijk blijf ik wachten op een ander en goedkoper HDTV-pakket, Voor mij geen Brava TV of NGC. Geef mij maar Canvas/Ketnet HD en Eurosport HD.


Jouw mening, niet de mijne, beter duur dan niet te koop.
Nu kan ik namelijk zelf de afweging maken of ik het HD pakket wil hebben of niet.
Een uitbreiding van het HD pakket met Canvas/Ketnet HD en Eurosport HD heeft wel mijn voorkeur.
Asjeblief geen zenders laten vervallen, zo spectaculair veel zenders in HD zijn er nog niet.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Noordzee

Waarschijnlijk heeft Canaal Digtaal al afspraken gemaakt voor doorgifte van een kanaal dat nu nog niet beschikbaar is in HD.


"Waarschijnlijk"? Je bedoelt "heel misschien" mag ik toch aannemen. Er zijn namelijk genoeg HD kanalen beschikbaar (bijv. Historychannel-HD, Eurosport-HD, Film1/Sport1-HD) die CanalDigitaal nu al door zou kunnen geven maar dat om bepaalde redenen niet doet. Men hoeft echt niet te wachten op een zender die nu nog niet, maar mogelijk ooit in HD uit gaat zenden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad puur speculeren.

 

Eurosport HD zou zo maar kunnen, maar ik verwacht eerder Ketnet/Canvas HD, Nederland 1/2/3 HD of SBS HD (in die volgorde). Dit zijn zenders van instantie's waarvan nu ook al SD-zenders worden afgenomen.

Dit gaat echter wel tijd kosten, ook al omdat er nu nog nauwelijks aanbod is. In 2009 zou het aanbod van HD programma's wel is kunnen groeien.

 

We zullen gewoon moeten afwachten....

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport HD wordt - als de geruchten op waarheid berusten - doorgeprikt vanaf een Tsjechische transponder op de Astra 3.

 

MelodyZen "enkele maanden" staat op de site. Dan is het ongeveer maart 2009 en zouden Ned 1, 2 en 3 in HD komen.

 

Ik zelf ben er 90% van overtuigd dat Ned 1 HD er dan voor in de plaats komt.

 

Maar ja, ik ben er ook elke zaterdag van overtuigd dat ik de hoofdprijs in de lotto win. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: guppje29
in een winkel wisten ze me te melden dat inderdaad het eerste kwartaal nl-1 , nl-2 en nl-3 in hd op de sateliet komen. men had dat van een vertegenwoordiger van CDS gehoord.
afwachten wat er gaat gebeuren dus.


Extra betalen voor de publieke Ned1/2/3-HD zou een mooie bak zijn.
Ik ben benieuwd. frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind je dat gek maar 5000 meer als de helft is als fta ergens anders te ontvangen alleen discovery en national geographic niet .

ik ben een van die 5000 omdat ik ook de thema kanalen intressant vind als ik het puur voor de hd kanalen had moeten doen had ik dit abo nooit genomen.

Zal toch moeilijk worden gezien wat doe je erin film en sport wordt het weer te duur stel saaie of fta kanalen zeggen ze op .ik ben bv een thema kanalen gek dus history verschillende discoverys en ik ben een tevreden mens ik geef niets om sport .

een ander wil sport en filmzenders .denk dat er dan in de toekomst verschiilde hd pakketen zullen zijn en echt niet wat er nu is .denk ook niet dat ze bij cds zo gul zijn dat ze bergen met hd kanalen weggeven voor deze prijs lol zo ken ik ze tenminste niet

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als afnemer van het Set Top Box pakket heb ik slechts 2x tijdelijk kunnen genieten van de kanalen van het HD Pakket van CD.

Melody Zen heb ik een tijdje kunnen ontvangen via 9° Oost, maar hoewel het beeld daar echt super scherp is, heb ik de 9° Oost weer buiten gebruik gesteld, omdat ik Melody Zen niet boeiend kan vinden.

Ik wil echt geen €10,00 per maand gaan betalen voor het huidige HD Pakket van CD.

Je krijgt er dan dat themapakket bij, maar dat wil ik niet.

Als CD nu een HD Pakket maakt voor €5,00 per maand, ZONDER de themakanalen, dan zou ik er over willen denken.

Maar zoals de zaken er nu voor staan, bedank ik er voor.

En met slechts 5000 abonnees kan CD nooit rendabel een HD pakket maken, dus we hebben hier een kip-eiverhaal!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is even wachten op NL1/2/3 Hd en mogelijk hd versies van SBS en RTL. Dan wordt het interessant om een HD ontvanger te nemen en zullen die HD pakketten ook eerder verkocht worden. Het helpt misschien al als ze snel beginnen met Eurosport en MTV.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cheapwatcher
Het is even wachten op NL1/2/3 Hd en mogelijk hd versies van SBS en RTL. Dan wordt het interessant om een HD ontvanger te nemen en zullen die HD pakketten ook eerder verkocht worden. Het helpt misschien al als ze snel beginnen met Eurosport en MTV.


Ik neem aan dat als Nederland 1+2+3 HD op de satelliet komen, ze wel beschikbaar zijn voor alle abonnees, net als met Nederland 1 HD afgelopen zomer?

MTVNHD zouden ze door kunnen prikken van de CanalSat transponder op Astra 1, evenals Eurosport HD. Die laatste zit eventueel nog op Astra 3. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...