Gast E Pouls Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: Edbe anders zullen velen van ons toch wel het HD pakket gaan opzeggen Velen? Volgens Kees Farber waren er toch slechts 5000 abonnees tot nu toe? Als er 4000 van de 5000 opzeggen zijn dat er ook velen.
Alfons Verbiest Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Terwijl Eurosport HD ook op 23,5°E zit, gewoon wat in de kosten delen en er Nederlands bijgooien. Maar ik denk dat het schoentje knelt bij het eerste... Op een ander forum stond ca. 1 maand geleden dat er sterke geruchten zijn dat Canal Digitaal in onderhandeling is met Eurosport om hem vanaf die Tsjechische transponder door te mogen prikken. Afwachten dus.
Alfons Verbiest Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: Edbe wel weer jammer van CDS met zo een HD zender erbij, op andere satelliet is deze inderdaad FTA De mededeling mbt MelodyZen staat nu ook op de site van CDS. En troost je: schijnbaar wordt hij maar tijdelijk doorgegeven. In het bericht staat namelijk: "Vanaf 12 december 2008 is MelodyZen HD voor een periode van een aantal maanden te zien bij CanalDigitaal".
Johan45 Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Origineel bericht van: Eduard07 Origineel bericht van: digitaal kijker de NED 1-3 HD volgens mij En dat zijn publieke omroepen en die zouden in het Basispakket moeten. Vrij te ontvangen pakket bedoel je zeker. De publieke zenders betalen van onze belasting centen de doorgifte van deze kanalen door CanalDigitaal .... Vult u rustig aan !!!
Gast peterrr Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Hmm, ik net "zen" opgezocht. Ik vraag me af of HD liefhebbers hierop zitten te wachten. Voom vond ik wel ( soms) o.k maar om hier geld voor te moeten vragen? Dan vind ik zelfs Luxe tv Hd 10x beter. Ik geef cds een jaartje on het pakket "acceptabel" te maken. Het enigste wat op dit moment de moeite is voor mij om voor te betalen is Natgeo Hd en Discovery Hd, het thema pakket vind in een aanfluiting qua content en beeld... groet peterr
Eduard07 Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Origineel bericht van: Johan45 1)Vrij te ontvangen pakket bedoel je zeker. Je hebt gelijk. Origineel bericht van: Johan45 2)De publieke zenders betalen van onze belastingcenten de doorgifte van deze kanalen door CanalDigitaal .... Ja, dat klopt ook, je hebt gelijk. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Elwin Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Ik heb bij een vriend van mij met een HD-pakket even gekeken naar MelodyZen HD. Mooie beelden hoor, maar een echte goede en inhoudsvolle HD-zender vind ik het niet.
bob0r Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Vergelijk deze bende met BBC-HD op Thor 0.8 west Echt wij worden zo hard genaaid hier in NL, Melody Zen HD is echt een RAMP op 50+ inch! !!geen URL in je handtekening!!
Alfons Verbiest Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Bedoel je dat de zender een ramp is, of de beeldkwaliteit op een 50+ scherm? Het is een HD zender in 1080i en op een 40" mankeert er niets aan (vanaf 3,5 meter tenminste). Misschien staat je TV anders niet helemaal goed ingesteld?
guppje29 Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Heb een 82 cm beed scherm en zie regelmatig erg veel blokjes op ditkannaal. Op de eurobird is het beels vele malen scherper. Of hij is niet goed ingestelt bij CDS of ze knijpen behoorlijk op de bandbreedte DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Eduard07 Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Origineel bericht van: guppje29 Heb een 82 cm beed scherm en zie regelmatig erg veel blokjes op ditkannaal. Op de eurobird is het beels vele malen scherper. Of hij is niet goed ingestelt bij CDS of ze knijpen behoorlijk op de bandbreedte Of jouw schotel staat niet goed afgesteld. Ook altijd even hand in eigen boezem steken. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 16 december 2008 Moderator Geplaatst: 16 december 2008 Meten is weten! Periode 10.12 tot 15.12. Ik zie i.i.g. zelf geen blokjes. Ik denk, dat je aan je ontvanger nog wat kan verbeteren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 16 december 2008 Moderator Geplaatst: 16 december 2008 En om helemaal volledig te zijn... Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Of jouw schotel staat niet goed afgesteld. Dat heeft met de beeldkwaliteit absoluut niets te maken. Je hebt wel of geen beeld.
Littlesat Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Vreemd... volgens mij klopt er iets niet met Linowsat deze keer. Ik haal hier de hoogste bitrate rond de 12 met Discovery-HD.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen