Gast Michael1986 Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Eindelijk loopt mijn contract af op 30 januari en nu wil ik graag opzeggen. Maar ik kan de opzegbrief niet meer vinden op de site van canaldigitaal. Moet ik er gewoon zelf 1tje schrijven? Of is hij nog ergens te vinden. En moet het aangetekend verstuurd worden?
Cobus R Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Onder mijn canal digitaal kun je hem downloaden en anders hier heb je hem. Formulier_CS_WIJZ01.pdf De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast Michael1986 Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Bedankt, dan heb ik er goed langsgekeken, kon het echt niet vinden.
maja Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Ik zou het in ieder geval aangetekend versturen. Dan ben je er zeker van dat ze geen smoesjes gaan verzinnen.
cardwizard Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Zelfs een mailtje sturen moet voldoende zijn ik heb via de mail al 2 maal een pakket opgezegd en daar schriftelijk een bevestiging van gekregen. ja de helpdesk is er op vooruit gegaan de afgelopen tijd Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV
Mojo Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Origineel bericht van: cardwizard Zelfs een mailtje sturen moet voldoende zijn ik heb via de mail al 2 maal een pakket opgezegd en daar schriftelijk een bevestiging van gekregen. ja de helpdesk is er op vooruit gegaan de afgelopen tijd Ik kan bovenstaande bevestigen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast wanderer Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 stond hier ook al http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1581995#Post1581995
TokeMUp Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 kon je geen koper vinden voor je kaartje, in het 2de hands topic? Zo kan je tenminsten toch nog iets van het kaartje terug winnen. Of is het de bedoeling dat ned 1,2,3 er op blijft? mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen