Elwin Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 De AVRO moet stoppen met het uitgeven van omroepblad 'TV Film'. Dit omdat het blad verliesgevend is. Uiterlijk op 18 mei moet de AVRO gestopt zijn met 'TV Film'. Bron: RadioFreak.nl Datum: 11 december 2008 Jammer, ik vind TV Film toch wel een fijn tv-blad. Dan toch maar is op zoek gaan naar een ander blad, of gewoon via internet...
sato Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Dat zou ik ook echt een gemis vinden een ander goed blad is er niet.
cheapwatcher Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Origineel bericht van: sato Dat zou ik ook echt een gemis vinden een ander goed blad is er niet. Is dat blad beter dan totaal tv? Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
jacobus Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Verschillende bronnen melden dat AKN hier tegen in beroep gaat, omdat deze gids niet alleen wel kostendekkend zou zijn, maar zelfs winstgevend. Ze geven aan niet van plan te zijn met de gids te stoppen.Wordt dus vervolgd...
sato Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 @cheapwatchter Ik heb ze allebei gehad maar TVfilm is wat objectiever. dat is mijn mening
Fred_M Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Origineel bericht van: cheapwatcher Is dat blad beter dan totaal tv? Ik vind van wel! Er staan veel meer programmagegevens in van de digitale zenders. Veel programmagegevens die niet in totaal tv staan. Het zou heel erg zonde zijn als dit blad moet stoppen.
Timm1983 Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 TV film heb ik eens gekocht en ik vind het wel leuk dat er ook een gewone TV Gids bestaat die voor 2 weken de programma's toont. Misschien kan het een troost zijn als ik zeg dat in België hetzelfde is gebeurd met "TV 2 Weken", ik vond het ook fantastisch dat ik al gedurende 2 weken wist wat er op tv zou worden uitgezonden en het koste maar €1,00. Hun slogan was "TV 2 Weken de énige TV Gids die 2 weken vooruit kijkt, voor maar €1,00". Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Elwin Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Geplaatst: 11 december 2008 Ik spaar (nog steeds wel) buitenlandse TV-gidsen en heb hier nog ergens het laatste nummer van TV2 Weken liggen. Inderdaad een fijn tv-blad voor die prijs. Toen ie duurder werd (1,50 geloof ik) is het volgens mij snel bergafwaarts gegaan met TV2 Weken, evenals TV7. Van TV7 heb ik ook nog het laatste nummer ergens liggen. TV7 kwam toen als tweede tv-pocket naast TeVe-Blad verscheen...
Sverige Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Voor de Duitse zenders heb ik TV14. Ik vind het een heel goed programmablad, alleen erg jammer dat de verzendkosten naar NL zo hoog zijn... Voor de Zweedse zenders heb ik Se och Hör. Noodgedwongen eigenlijk, want de zelfde uitgeverij geeft TV Guiden uit, maar die willen ze niet naar het buitenland verzenden... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
vincent1971 Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Heb zelf TV Spielfilm voor de Duitstalige zenders. 14 dagen gids voor €2,- hier in de buurt verkrijgbaar. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Elwin Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Geplaatst: 12 december 2008 Inderdaad, de Duitse TV-bladen zijn hier ook genoeg te koop: TV Spielfilm, TV Today, TV14, Hörzu (vind ik persoonlijk vrij duur: 1,90 voor één week) etc.
Sverige Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Ik wou dat tv14 hier bij de bruna gewoon te koop was... dat zou goedkoper zijn dan een abo. Een los nummer zou in Nederland 1,80 kosten voor 2 weken... met een abo ben je bijna 3 euro kwijt per nummer... Zou een blad te bestellen zijn via bruna, zodat ik het gewoon om de 14 dagen kan ophalen?? Als ik er nog eens kom ga ik het vragen... in het voorjaar vervalt mijn abo. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Elwin Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Geplaatst: 23 december 2008 Origineel bericht van: Sverige Ik wou dat tv14 hier bij de bruna gewoon te koop was... dat zou goedkoper zijn dan een abo. Een los nummer zou in Nederland 1,80 kosten voor 2 weken... met een abo ben je bijna 3 euro kwijt per nummer... Zou een blad te bestellen zijn via bruna, zodat ik het gewoon om de 14 dagen kan ophalen?? Als ik er nog eens kom ga ik het vragen... in het voorjaar vervalt mijn abo. Ja, als je vraagt of ze 'm bij zo'n boekhandel voor je achterhouden, kun je 'm gewoon ophalen. Moet je 'm volgens mij wel elke twee weken ophalen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen