Alventali Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 translate google komt met dit. Heb alleen geen idee of het klopt. Daar mijn arabisch de laatste tijd nog al roestig is. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
D.Quijote Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 maar nu de uitspraak شيء سحري كما شعار على الجدار Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Poetsdoekje Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: D.Quijote maar nu de uitspraak شيء سحري كما شعار على الجدار Salu2, D.Quijote In hoog Arabisch of in dialect? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Alventali Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Nee laat die uitspraak maar daar komen gekke dingen van. Ik heb van de zomer 4 weken in syrie gezeten voor werk. En daar hebben ze me ook wat proberen te leren. Ik bleef m'n bek breken met dat taaltje. Uiteraard tot groot vermaak van de Arabische werknemers aldaar. Maar andersom heb ik ook wraak genomen met het Nederlands Leuke tijd gehad dat wel maar hebben toch maar bij Engels gehouden. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Co po trzezwemu, to po pijanemy powie Ik denk dat er een fout in de poolse spreuk geslopen is. De exacte vertaling is namelijk: "wat je zegt als je nuchter bent, zeg je ook als je dronken bent". Volgens mij ontbreekt het woord NIET en moet het zijn: "Co po trzezwemu nie powie, to po pijanemu powie" Wat je niet zult zeggen als je nuchter bent, zeg je als je dronken bent. Pozdrawiam
Gast peterp Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 de vertaling is :als je nuchter bent denk je het als je dronken bent zeg je het
trust Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Dus eigenlijk zoals we hier in nederland zeggen : "Kinderen en dronken mensen zeggen de waarheid" Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
PaulCl Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Moet hier niemand een ban of op zijn minst een verwittiging krijgen wegens verkeerde titel? Het moet toch zijn "weet iemand wat dit betekent?" Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
TokeMUp Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Jullie zijn allemaal watjes met dat Heineken bier. Als Ik bezopen ben van Belgisch bier komt er GEEN (deftig) woord meer uit. Moet je maar eens proberen. Ik spreek niet over Juliler, maar echt bier. bv. Kasteel, Bush, Lucifer, ... Drink daar maar eens een kratje van op. mvg
Alventali Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Citaat: Drink daar maar eens een kratje van op Als je het niet erg vind drink liever de inhoud van de flesjes die in dat kratje staan. :D Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Fredo Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Origineel bericht van: D.Quijote maar nu de uitspraak شيء سحري كما شعار على الجدار Salu2, D.Quijote Bedenk wel dat U dit van rechts naar links moet lezen !! Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Mojo Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Bedankt voor de tip Fred Ik kwam er al niet uit You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
TokeMUp Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Origineel bericht van: Alventali Citaat: Drink daar maar eens een kratje van op Als je het niet erg vind drink liever de inhoud van de flesjes die in dat kratje staan. :D Ik zeg het toch, dat er GEEN (deftig) woord meer uit komt als Ik gezopen heb. mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen