Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Kijk wat leuk...hier ze je de jeugd van tegenwoordig samen met elkaar "Hamertje Tik" spelen. Altijd leerzamer dan dat gerotzooi achter de computer..en didaktisch is het ook uitermate verantwoord: --HAMERTJE TIK--
Moderator ceesv Geplaatst: 11 december 2008 Moderator Geplaatst: 11 december 2008 Darwin rulez! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Agent Mike Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 waar is die hamer gebleven? wat stoppen ze er eigenlijk onder? toch geen gewoon vuurwerk?
pukje Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Weet iemand het recept van dat mengsel ? lijkt me wel leuk voor oud en nieuw Karbiet weet ik nergens meer te vinden
D.Quijote Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Mooi heb je ook geen lucifer of aansteker meer nodig, en daarna heb je nooit meer last van koude handen salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
kees hekstra Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 weer een zootje geestelijke dwergen aan de gang! Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Ome Merde Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 die laatste is het leukst ..... merDe deze ruimte is te huur
Satraver Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Man o man ik pis zo wat in m'n broek van het lachen bij die laatste xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2
Sjattuh Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Ik heb dat nog nooit gezien... Lijkt me wel 'kicken' om een keer met zo een hamer te slaan. Maar zoals je ziet willen ze steeds groter en lomper totdat er eentje ze benen eraf blaast Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Fiene56 Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Misschien iets voor op de kermis. De kop van jut. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
HJS Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 vannochtend in het nieuws: satelliet beschadigd door een rondslingerende hamer in de ruimte!!! VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen