Gast speak Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Hoi, Ik was benieuwd of het mogelijk is om in Nairobe (Kenia) Astra1 (19.2) kanalen te ontvangen. Weet iemand dat?
Tonskidutch Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 hangt allemaal van de beam en de footprint af kun je meerdere footprints eens bekijken wordt wellicht helemaal niks in nairobi chiao The Beat Is Rhythm Club des Belugas
odysseus Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Ik zit in Griekenland al ongeveer op het randje, dus ik ben er heeeeeel bang voor Grote schotels vangen veel wind..
matthew_be_wvl Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Maar voor de extreme hobbyist, kan je zoals die Duitse kerel in Brazilië een schotel van ettelijke meters bouwen en kijken maar! Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
W3ird_N3rd Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Maar voor de extreme hobbyist, kan je zoals die Duitse kerel in Brazilië een schotel van ettelijke meters bouwen en kijken maar! Die kijkt toch naar een zijlob? Dat kan dus niet overal. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
bavo27 Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: speak Hoi, Ik was benieuwd of het mogelijk is om in Nairobe (Kenia) Astra1 (19.2) kanalen te ontvangen. Weet iemand dat? In Kano (nigeria) zou redelijke ontvangst mogelijk zijn van Astra 19,2° met een 4,8 m schotel,echter wanneer de duisternis invalt heeft men last van signaal verlies en fading. Daar Kenia in het Oosten van Afrika ligt, zal het daar wellicht niet lukken om de Astra te ontvangen,of je zou al een reuze schotel moeten bouwen,en dan nog is ontvangst niet gegarandeerd . "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
cookie monster Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Ik vind de foto niet meteen , maar midden afrika , er was iemand met een 12m schotel die kreeg wel wat Astra 19,2° oost C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Gevonden: http://www.dxandy.de/afrika.htm Ter info: Het ging over analoge ontvangst C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast speak Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Bedankt iedereen voor de reacties. Ik begrijp dus dat het lastig gaat worden om Nederlandse zenders van de Astra te ontvangen in Kenia. Zover ik weet is de Atra 19.2 de enige die NL zenders uitzend. Ik las wel dat de BVN via Thaicom ontvangen kan worden in Centraal Afrika. Maar wat ik op hun website lees is niet heel veelbelovend. Heeft iemand ervaring met ontvangst van BVN in centraal Afrika?
Moderator ceesv Geplaatst: 14 december 2008 Moderator Geplaatst: 14 december 2008 Ik kijk in South Africa BVN en de duitse zenders via het pakket van = Multichoice = Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen