Ga naar inhoud

astra1 ontvangst in Afrika

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik was benieuwd of het mogelijk is om in Nairobe (Kenia) Astra1 (19.2) kanalen te ontvangen.

Weet iemand dat?

Geplaatst:
Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Maar voor de extreme hobbyist, kan je zoals die Duitse kerel in Brazilië een schotel van ettelijke meters bouwen en kijken maar! :D

Die kijkt toch naar een zijlob? Dat kan dus niet overal. smile

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:
Origineel bericht van: speak
Hoi,

Ik was benieuwd of het mogelijk is om in Nairobe (Kenia) Astra1 (19.2) kanalen te ontvangen.

Weet iemand dat?

In Kano (nigeria) zou redelijke ontvangst mogelijk zijn van Astra 19,2° met een 4,8 m schotel,echter wanneer de duisternis invalt heeft men last van signaal verlies en fading.
Daar Kenia in het Oosten van Afrika ligt, zal het daar wellicht niet lukken om de Astra te ontvangen,of je zou al een reuze schotel moeten bouwen,en dan nog is ontvangst niet gegarandeerd .

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Geplaatst:

Ik vind de foto niet meteen , maar midden afrika ,

er was iemand met een 12m schotel die kreeg wel wat Astra 19,2° oost smile

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

Bedankt iedereen voor de reacties. Ik begrijp dus dat het lastig gaat worden om Nederlandse zenders van de Astra te ontvangen in Kenia.

Zover ik weet is de Atra 19.2 de enige die NL zenders uitzend. Ik las wel dat de BVN via Thaicom ontvangen kan worden in Centraal Afrika. Maar wat ik op hun website lees is niet heel veelbelovend. Heeft iemand ervaring met ontvangst van BVN in centraal Afrika?

• Moderator
Geplaatst:

Ik kijk in South Africa BVN en de duitse zenders via het pakket van = Multichoice =

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen