Cees-Jan Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Sinds enige dagen heb ik het gemis van breedte in de uitzendingen, zo heb ik nu op NL 3 de omroep RA. Op de kabel is de VARA bezig op NL 3. Kortom Canal digitaal heeft de uitzendingen geknipt etc. Hebben meer mensen hier last van ? Hoe is dit aan te kaarten bij canal digitaal ? Ik heb een pioneer (goedgekeurde canal digitaal) ontvanger met een panasonic breedbeeld tv.
DeBeek Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Citaat: Hebben meer mensen hier last van ? Eh Nee..
Gast aart44 Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Origineel bericht van: Cees-Jan Kortom Canal digitaal heeft de uitzendingen geknipt etc. Hebben meer mensen hier last van ? Bij mij alles nagekeken en alles is normaal!! Bij mijn weten "knipt" CanalDigitaal niets die geven het beeld door zoals ze het binnen krijgen. Lijkt me dat je TV of je ontvanger niet meer goed werkt.
Cees-Jan Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Geplaatst: 11 december 2008 Dat is weer een vreemd verhaal dan....kan dit aan de firmware liggen (ook al heb ik die maanden geleden voor het laatst geladen) GEVONDEN; De returnknop op de ab van de sat ontvanger schakelt tussen breedbeeld en 4/3, nu dus weer in orde. Ik heb zojuist mijn abonee nummer afgelezen van mijn bankafschrift (online, knippen en plakken) en mijn postcode denk ik ook te weten, echter de canal digitaal site stelt dat een van twee niet klopt? Dat is dan dus fijn inloggen...
DeBeek Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 je klantnummer staat voor je gekozen pakket op je afschrijving. dus niet het nummer achter KN: 0000000000 Lekker logisch van ze..
Cees-Jan Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Geplaatst: 11 december 2008 Vertel mijn klantnummer (de sterretjes is mijn oude banknr + misbruik voorkomen) 34.01.56.740 CANAL DIGITAAL B.V. - OVERSTAPSERVICE VIA 6253.**.*** BETALINGSKENM. 00000001156***76 FACTUUR SEPTEMBER 2008 797***62 SETTOPBOX JAARFACTUUR ZIE www.CANALDIGITAAL.NL.FACTUUR Ik gebruik dus de onderste, blijkbaar weet ik niet waar ik woon haha
Gast aart44 Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: Cees-Jan Vertel mijn klantnummer (de sterretjes is mijn oude banknr + misbruik voorkomen) Dan is het te hopen dat de laatste afschrijving goed is gegaan als het je oude bankrekeningnummer is anders kijk je zo nog naar een zwart beeld. Maar OK je kunt in je gegevens komen nu dan kun je ook alles wijzigen zoals het nu hoort te zijn. Dus je rekening en adres misschien heb je het wel door gegeven maar is het niet goed ingevoerd.
Gast thomas999 Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Ik denk dat je de ontvanger beter moet instellen. Wat je schrijft lijkt op CCO Centre Cut Out. Bij een 16:9 anamorf uitzending de zijkanten eraf knippen, zodat het op een 4:3 TV past. NB. Op de oudere (Philips) mediaguardboxen is dit standaard.
Amager95 Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Zapp vergeet nog wel eens uit te zenden in 16:9. De film op zondagmiddag op Nederland 3, wordt zonder puls van 16:9 uitgezonden. De herhaling de week erop op de zaterdagmiddag krijgt wel de puls mee. Ook series zoals Wicked Science worden vaak niet in 16:9 uitgezonden. Het ZDF doet dit wel. Lijkt er volgens mij op dat de techneuten van de drie publieke zenders niet op de juiste knoppen drukken. Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij het PDC systeem voor de videorecorders.
Gast aart44 Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Origineel bericht van: thomas999 Ik denk dat je de ontvanger beter moet instellen. Wat je schrijft lijkt op CCO Centre Cut Out. Bij een 16:9 anamorf uitzending de zijkanten eraf knippen, zodat het op een 4:3 TV past. NB. Op de oudere (Philips) mediaguardboxen is dit standaard. Het is al opgelost dit schrijft de topicstarter, Origineel bericht van: Cees-Jan GEVONDEN; De returnknop op de ab van de sat ontvanger schakelt tussen breedbeeld en 4/3, nu dus weer in orde.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen