fdm Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Hallo, Ik heb zojuist Enigma2 voor mijn 900HD gedownload en op een USBstick gezet. Ben hem aan het flashen.... Ik wacht met spanning af! Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
fdm Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Geplaatst: 11 december 2008 Mijn 900HD draait nu op Enigma2 van SIFTEAM. Ga er nu mee spelen. Er zit al een Italiaanse kanalenlijst in. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
fdm Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Geplaatst: 11 december 2008 Draait lekker. Display toont rare tekens, maar dat gaan ze later recht trekken. Ik heb geen cams gevonden. Ga zoeken hoe ik CCcam kan inladen. Tenzij iemand dit weet? Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
apella Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Bedoel je de beta versie die al een paar weken uit is of hebben ze een nieuwe release? Ik kan op hun forum niets vinden. Als dit een nieuwe release is plaats dan even een link.
apella Geplaatst: 11 december 2008 Geplaatst: 11 december 2008 Al gevonden http://forum.sifteam.eu/ipbox-hd-enigma2...-ufficiale.html
Gast koffie54 Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 CCcam zal niet draaien. je kan wel incubus gebruiken om connectie naar cccam te maken Mischien overbodig om te zeggen maar alleen intern natuurlijk
fdm Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Geplaatst: 12 december 2008 Incubucam is voor mij voldoende. Trouwens, wat brengt Enigma2 eigenlijk meer dan Enigma1? Ik vind het nou niet echt spectaculair beter/mooier. In feite werkt het hetzelfde als Enigma1, wat voor de doorsnee gebruiker zoals ik meer dan voldoende is... Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Gast koffie54 Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Enigma1 kan maar met 1 tuner over weg en enigma 2 met meerdere. Alleen op de ipbox werkt er nog maar 1 tuner dus meer waarde heeft het nu (nog) niet echt.
plex Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Heeft iemand anders deze software ook al getest?
keplah Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Sinds gisteren deze versie in de flash zitten. Ik kan merken dat het een beta is want zo af en toe krijg ik een mooi groen scherm met een crashdump en herstart de box zichzelf. In het gebruik zie ik een paar problemen: - Ik kan mijn gewenste netwerkadres niet vastleggen en dus wordt het bereiken van de box lastig. - Er zit geen cam in en ik ben op zoek naar een manier om deze er toch in te krijgen (wordt lastig zonder netwerk?) Los van deze problemen (een beta is een beta dus wat wil je...) zie ik wel dat ze op de goede weg zijn met deze software. Ik vindt het al een hele verademing met de andere softwareversies voor de 900HD (komt ook dat ik vanwege een Dreambox gewend ben aan Enigma ) Wordt hopelijk snel opgevolgd door een nog betere versie! Dreambox 7000S,VU+ DUO, IPBOX 900HD,100cm Gibertini, Stab HH100
Satfreakholl Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 ik krijg alleen in het display loading modu maar verder nog niks zal nog eens een nieuwe flash doen
Satfreakholl Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 nou lees ik dat je er met telnet een regel er bij in moet zetten maar krijg geen verbinding?
Gast powersoft Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 ik heb gisteren de nieuwe versie in mijn 900hd gezet en had inderdaad ook last van groen scherm en 'sorry maar er is iets misgegaan'. ook jammer dat na eerste opstart alles in het italiaans is. na veel gedoe kunnen omzetten naar dutch. ook merkte ik dat bij kanalen zoeken er slechts hotbird en astra inzitten, geen andere satellieten aan boord blijkbaar. ook met het afsluiten van de 900hd bleef het beeld staan met 'shutting down' ofzoiets...en dat was het dan. maar wellicht heb ik wat verkeerd gedaan. hoe zijn jullie ervaringen?
keplah Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Ik heb middels een USB-stick de zaak geladen. Ik heb ook niets middels telnet gedaan of zo, dat is volgens mij als je middels Flashtools aan de slag gaat met de 9000HD. Enkel USB upgrade en gaan met die banaan. Dreambox 7000S,VU+ DUO, IPBOX 900HD,100cm Gibertini, Stab HH100
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen