Ga naar inhoud


Enigma2 Sifteam is uit!


fdm

Aanbevolen berichten


Draait lekker. Display toont rare tekens, maar dat gaan ze later recht trekken. Ik heb geen cams gevonden. Ga zoeken hoe ik CCcam kan inladen. Tenzij iemand dit weet?

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Incubucam is voor mij voldoende. Trouwens, wat brengt Enigma2 eigenlijk meer dan Enigma1? Ik vind het nou niet echt spectaculair beter/mooier. In feite werkt het hetzelfde als Enigma1, wat voor de doorsnee gebruiker zoals ik meer dan voldoende is...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enigma1 kan maar met 1 tuner over weg en enigma 2 met meerdere.

Alleen op de ipbox werkt er nog maar 1 tuner

dus meer waarde heeft het nu (nog) niet echt.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds gisteren deze versie in de flash zitten. Ik kan merken dat het een beta is want zo af en toe krijg ik een mooi groen scherm met een crashdump en herstart de box zichzelf.

 

In het gebruik zie ik een paar problemen:

- Ik kan mijn gewenste netwerkadres niet vastleggen en dus wordt het bereiken van de box lastig.

- Er zit geen cam in en ik ben op zoek naar een manier om deze er toch in te krijgen (wordt lastig zonder netwerk?)

 

Los van deze problemen (een beta is een beta dus wat wil je...) zie ik wel dat ze op de goede weg zijn met deze software.

Ik vindt het al een hele verademing met de andere softwareversies voor de 900HD (komt ook dat ik vanwege een Dreambox gewend ben aan Enigma blush )

 

Wordt hopelijk snel opgevolgd door een nog betere versie!

Dreambox 7000S,VU+ DUO, IPBOX 900HD,100cm Gibertini, Stab HH100

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gisteren de nieuwe versie in mijn 900hd gezet en had inderdaad ook last van groen scherm en 'sorry maar er is iets misgegaan'. ook jammer dat na eerste opstart alles in het italiaans is. na veel gedoe kunnen omzetten naar dutch.

ook merkte ik dat bij kanalen zoeken er slechts hotbird en astra inzitten, geen andere satellieten aan boord blijkbaar.

ook met het afsluiten van de 900hd bleef het beeld staan met 'shutting down' ofzoiets...en dat was het dan.

maar wellicht heb ik wat verkeerd gedaan.

hoe zijn jullie ervaringen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb middels een USB-stick de zaak geladen. Ik heb ook niets middels telnet gedaan of zo, dat is volgens mij als je middels Flashtools aan de slag gaat met de 9000HD. Enkel USB upgrade en gaan met die banaan.

 

Dreambox 7000S,VU+ DUO, IPBOX 900HD,100cm Gibertini, Stab HH100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...