Ga naar inhoud


n95:tomtom loopt ver achter


sattos

Aanbevolen berichten

hallo

 

als ik rijd ben ik erachter gekomen dat de tomtom soms (erg ver) achter blijft, en als ik stil staat voor een stoplicht loopt de kilometerteller 4 sec nadat ik stil heb gestaan terug naar 0km. Ook blijft hij soms een tijd hangen (bij kruising of afslag)voordat hij zijn weg weer vind

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb her en der gelezen dat als je signaalsterkte(te weinig satelliet hebt)zo n fenomeen ontstaat.Maar ik heb bijna max sterkte.

 

als ik de tomtom-benelux gebruik heb ik nergens last van,maar bij west-europa geeft dat een hoop problemen,hangen en vertragingen

 

oja versie 21.00.16--6.02

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ronaldinho-

Tom tom draait hopenloos op een N95.. Of het nu door de crack komt geen idee, maar ik zou zoals hierboven Route66 adviseren! Werk er al enige jaren mee op diverse toestellen en super..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met alleen benelux geen last hebt lijkt het mij een processor probleem,lees verwerkings snelheid.

Hoe is overigens je snelheids aanduiding(met benelux of westeuropa),is deze constant of schommeld deze bij een constante snelheid op bv. een lange rechte weg?

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

CITAAT:lees verwerkings snelheid

 

hoe kan ik die aflezen?

 

bij mijn weten neemt de snelheid niet goed af bij het stilstaan bij een verkeerslicht,hoewel al ik stil sta(0km/h)begint pas de snelheid op tomtom af te nemen!!

maar bij de benelux gebeurt dat gelijk.

 

sygic mc guider is dat echt beter dan tomtom?Van tomtom gebruiken we wel een oude kaart en hoe zit het dan sygic mc guider?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo,

Tomtom zuigt behoorlijk, McGuider7.7 met de nieuwe maps werkt als een trein op de N95 en N96, Menu heeft wel wat weg van TomTom, je zou zeggen dathet een kloon is maar dan wel geperfectioneerd. Wat Tom Tom betreft ik zou het eraf gooien en McGuider installeren. Verders heeft het dezelfde functie's, 1 minpuntje maar goed niet dat ikhet gebruik, maar Garmin heeft de optie om het weer op te vragen en file info. Deze heb ik helaas nooit kunnen vinden in het menu van McGuider. Ikzelf wil niets anders meer, ben dik tevreden erover. Probeer het zelf eens zou ik zeggen. Je kunt meerdere navigatie programma's op je telefoon installeren, zodat je niet je oude vertrouwde TomTom weg hoeft te gooien. Ik weet het, het is een kwestie van vertrouwen krijgen in je navigatie systeem en ja TomTom heeft de naam gewoon, maar verliezen veel terrein door de plank behoorlijk mis te slaan om geen software te schrijven voor de interne GPS. Ik ha dook zoiets tijdens het installeren McGuider nog nooit van gehoord, ben ermee naar Italie geweest en werkt perfect, had wel als back up mijn oude foon met TomTom bij. Probeer het zou ik zeggen, en je zal zien hoe snel jij je TomTom gaat verwijderen.

 

Grtz Freddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...