tracker Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Werkt dat McGuider ook op de Nokia N73 met een externe GPS muis? Deze werkt ook het S60 platvorm.
Fatfreddy Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Ik heb vanavond McGuider geïnstalleerd op een N95. De handleiding is in het Duits maar begrijp niet helemaal hoe ik kaarten die ik toe wil voegen werkend kan krijgen. Vooralsnog werkt alleen de Duitse kaart.
Fredsworld Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 @ Tracker, ja McGuider werkt ook op de N73 met losse GPS muis. @ FatFreddy, Als je mij kunt laten weten welke versie McGuider je hebt weet ik welke file je nodig hebt, het oude en nieuwe versie zit klein verschil in de MLM file. De MLM file moet je aanpassen, deze kan je gewoon openen met Kladblok/Notepad, let wel op dat je hem niet gaat wegschrijven als TXT. Als je vragen hebt stel ze maar.
Fatfreddy Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Mc Guider09 v7 70 Aha ik begrijp het nu, dank je wel Fred.
Fatfreddy Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Bedankt Fred, Het werkt. De interne gps ontvanger werkt nu prima, vind snel de satellieten. Dat was bij de TomTom een gekloot van jewelste.
Fredsworld Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Ik denk , maar goed dat is uit eigen ervaring dat je geen TomTom meer wilt. Had jij nog gekeken voor die file van de Duitse kaart. Grtz Freddy
Fatfreddy Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 Ik heb TomTom er al gekieperd want dat werkt zeer beroerd op een N95. Bij de Duitse kaart zit overigens geen cam versie.
Royalty Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Zo ik ben al langer lid van deze forum. Maar wist niet dat ik hier ook vragen kon stellen over een navigatie en misschien geholpen kan worden. Ik ben vandaag aan de gang geweest met installatie van McGuider 2009 7.7 op de N82. Had begin al problemen, maar uiteindelijk start de proggie op. Maar geen mappen, deze heb ik wel, alleen hoe moet ik het installeren, en moet ik ook nog wat activeren? Thanks for help
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen