Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij vertellen waarom HOTMAIL de afgelopen twee dagen zo traag is heb meerdan 10 minuten nodig om een pps van 5 mb binnen te halen terwijl op mijn G.mail adres het met meer dan 340kb/sec binnenkomt.

mvrgr WimG

Geplaatst:

Het is niet alleen hotmail dat traag is hier is windo's update pagina ook traag of vindt de pagina helemaal niet??

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Geplaatst:
Origineel bericht van: wim g
Kan iemand mij vertellen waarom HOTMAIL de afgelopen twee dagen zo traag is heb meerdan 10 minuten nodig om een pps van 5 mb binnen te halen terwijl op mijn G.mail adres het met meer dan 340kb/sec binnenkomt.

mvrgr WimG

Heb ik ook last van

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Het lijkt er meer op dat heel MS op de rem staat. De gewone MS websites zijn hier ook al traag.

Geplaatst:

Toevallig was ik een paar dagen geleden bij 'mijn' vaste computer man hier in Turkey en kwamen er Duitser binnen die klaagde over dat de site van Limewire niet benaderbaar/erg traag was.

Mijn computerman vertelde hen toen dat er een storing was/is met de transatlantische lijn. Ik persoonlijk heb nergens geen last van gehad, maar misschien betreft het enkele routers?

Tevens werken mijn Hotmail, ms.com, updates net zo snel als altijd... misschien heeft het probleem zich verschoven?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen