maup Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 dit onderwerp hebben we reeds eerder gehad. ik heb toen geroepen voor een enkele schotel kan je een philips quattro lnb gebruiken waar je 4 ontvangers aan kan knopen zonder beperking. doe dat dan met een extra schotel op hotbird en klaar ben je voor de toekomst. werkt al tijden bij mezelf. 1x Xtrend ET9000, 1x Xtrend ET9200, 4 x DM500S, HTPC, Samsung 42" - ik post weinig maar LEES veel-
Gast Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 Nee, is niet helemaal goed gedacht. Twee schotels met quatro LNC´s (met ingebouwde diseqc schakelaars) zoals jij omschrijft is veel meer gecomliceerd en waarschijnlijk duurder omdat Hansie zowel Astra als ook Hotbird aan meer dan 2 deelnemers doorgeven wil. Je komt echt niet aan 2 x quatro LNC en een 8x4 diseqc router voorbij.
maup Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 ahumm, je hebt gelijk, ik bedenk me nu weer een plaatsing waar we maar een enkele ontvanger in de huiskamer konden plaatsen, maar wel een dual aanbod hadden. ik heb daar iets van Spaun gezet, vraag me niet meer wat, maar het werkte als een combiner. eenvoudige samenvoeging van twee signalen. Maup 1x Xtrend ET9000, 1x Xtrend ET9200, 4 x DM500S, HTPC, Samsung 42" - ik post weinig maar LEES veel-
Gast Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 Ja, ik geloof dat Spaun ook van die diseqc switchers maakt. Ik heb toevallig goede ervaring met Technisat diseqc switchers en daar ben ik tevreden mee.
Aanbevolen berichten