Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Tonskidutch
rare jongens die Groningers;

hier kan volgens de Pinnacle medewerker gewoon een losse mobiele HD op aangesloten worden die dan ook nog eens ts bestanden kan afspelen

wie t gelooft krijgt een cent
dus volgens de Pinnacle medewerker zouden je ouders dat kunnen bedienen? Dat hopen we dan.
chiao

Nou ja....ik heb nadrukkelijk gevraagd of die ook ts afspeeld en de meneer die ik aan de lijn had (Pinnacle Nederland) vertelde mij dat dit kan.
Ik heb verder geen ervaring met Pinnacle, maar waarom zou dit niet willen .....?

Met vriendelijke groet, Leo.

Geplaatst:
Origineel bericht van: pribo
Hallo allemaal, ik ben opzoek naar een DVDspeler met een USB aansluiting waarop ik een mobiele hardeschijf kan aansluiten waarop bv films staan die ik opgenomen heb met mijn Dreambox en die ik dus wil afspelen via deze DVDspeler.
Vraag 2: Kan dat.
Vraag 3: Of moet ik hier wat anders voor zoeken.
Ik vraag dit alles omdat ik graag wat films voor mijn ouders op wil nemen, maar dan wel op de harde schijf en niet op DVD schijfjes,

Alvast iedereen bedankt voor het meedenken. smile

De Pinnacle gaat niet meer door, ik heb me een Philips DVP 5990 gekocht en deze is ook uitgerust met een snelle USB-poort.
Getest met een USB-stokje en het werkt perfect, althans...film`s die ik gedownload heb van internet in AVI formaat draaien super.
Films opgenomen via de Dreambox ziet die niet, dus die zou ik moeten omzetten naar bv AVI formaat.

Geplaatst:

Je kan even proberen de extensie te wijzigen van .ts naar .mpg, als de DVD de juiste codex heeft werkt 't dan wel.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:
Origineel bericht van: D.Quijote
@ Pribo, speel die ook AVI + srt af ???

Salu2, D.Quijote

Geen idee, maar gewoon AVI wel en dit speelt hij af van USB-stick ("Memorex traveldrive 4GB") en van een mobiele-hardeschijf. In mijn geval een "Freecom 250GB".
Dus voor mij geen DVD`s meer branden, gewoon op hardeschijf of USB stick zetten en kijken.
Avi + srt zal ik als ik tijd heb dit weekend even proberen.

Geplaatst:

Mijn Philips DVDR3577H speelt AVI (Divx) met SRT prima af via de USB (stick of externe HD), wel even subtitle selecteren.

Zit niet zoveel verschil tussen de Philips DVP 5990 van Pribo en die van mij, alleen de extra H.D.van 120G.

De interne HD gebruik ik om TV (tijdelijk)op te slaan en op de externe HD van 400G staan m,n gedownloade films die ik dus via de USB afspeel, met of zonder SRT.

Ik heb hem al een jaar en ben zeer tevreden over de mogelijkheden.

"That's another fine mess you've got me into"

Geplaatst:

Klopt helemaal, maar de OP wilde juist .ts bestanden afspelen. En dat lukt (nog) niet.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:
Origineel bericht van: boaz
Klopt helemaal, maar de OP wilde juist .ts bestanden afspelen. En dat lukt (nog) niet.

Je hebt gelijk,daar heb ik geen ervaring mee, ik heb geen DB, ik reageerde eigenlijk op de vraag van Don Q.:
Pribo, speelt die ook AVI + srt af ???

"That's another fine mess you've got me into"

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen