Gast Paullo Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Citaat: Bij Darty wel, en normaal moet de verkoper(ster) de papieren invullen maar je kan altijd geluk hebben, dat is mij noch met Canalsat noch TPS noch TNTsat gelukt in de Auchan van Roncq. Dat dat niet lukt met Canalsat en TPS is normaal, daarvoor moet je eerst een contract afsluiten, maar TNT-sat ontvangers staan gewoon ingepakt tussen de DVB-t ontvangers, de kaart die zichzelf activeert zit bij in het pakket. Je moet gewoon het pakket uit het rek nemen, aan de kassa betalen en alles is in orde. Voor TNT-sat moet je niet het minste contract ondertekenen. Greets
Roobert Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Geplaatst: 16 december 2008 Je misschien nu maar niet toen, was zelfs enkel in bepaalde regio te verkrijgen maar in de Auchan heb ik hem nog nooit zien liggen en ga daar toch om de 2 weken naartoe, de grootste = hoofdkwartier Roncq maar ja deze discussie is belachelijk en zeker niet constructief dus zand erover. VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
Roobert Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Geplaatst: 16 december 2008 Ja in de HTPC wel met de cam, niet in sharing vanop Dreambox of TD, ik vermoed dat jij over een 800 spreekt. De reelbox is in aantocht maar heeft hier niets mee te maken. Wat ik nog niet heb kunne achterhalen is waarom de mpeg4 niet geshared wordt, misschien moet ik daarvoor de kaart in een mpeg4 ontvanger steken maar de htpc heeft momenteel geen lezer enkel CI. VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
allez l'om Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Origineel bericht van: allez l'om kun je die BIS kaart ook los kopen in Frankrijk, en zo ja waar? kan iemand hier antwoord op geven? ga zaterdag nl naar Lille. Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen