Ga naar inhoud


bookkie


boekkie

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de Ron,voor de steun,maar ik heet wel boekkie,geen bookkie,zal goed bedoeld zijn,maar vindt het het wel fijn als de juiste namen gebruikt worden!

groetjes boekkie

Dreambox  Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd.

Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites


nee dat wil ik niet!!!!!!!!!!Boekkie heeft wel degelijk nadrukkelijk om een origineel examplaar gevraagd en jozy heeft beloofd dat het om een origineel examplaar ging.

boekkie heeft jozy ruimschoots de mogelijkheid geboden de illegale kopie terug te nemen, maar dat weigerde jozy.

Jozy is dus niet meer welkom op sat4all en de ban van boekkie draai ik terug, met dien verstande dat als jij (boekkie) zonder overleg met een moderator nogmaals de gegevens van een ander lid plaatst, jij dan ook definitief ex-lid wordt!

Je ban draai ik nu terug.

 

groetjes boekkie

Dreambox  Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd.

Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boekkie
nee dat wil ik niet!!!!!!!!!!Boekkie heeft wel degelijk nadrukkelijk om een origineel examplaar gevraagd en jozy heeft beloofd dat het om een origineel examplaar ging.
Bookkie heeft jozy ruimschoots de mogelijkheid geboden de illegale kopie terug te nemen, maar dat weigerde jozy.
Jozy is dus niet meer welkom op sat4all en de ban van boekkie draai ik terug, met dien verstande dat als jij (boekkie) zonder overleg met een moderator nogmaals de gegevens van een ander lid plaatst, jij dan ook definitief ex-lid wordt!
Je ban draai ik nu terug.


Of gaat het nu allemaal over deze tik fout?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boekkie
Het enige dat ik wil,dat ik wil begrepen te worden als,volwaardig lid,is dat nu zo moeilijk!!!!!!!!!!!!!!!


Ik dacht toch echt te lezen dat het over je nickname ging.
Ik heb de typo dan ook voor je veranderd.
Als er verder nog klachten zijn dan niet verder op het board maar net als ieder ander gewoon via een prive bericht of via de mail.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...