Ga naar inhoud


[7700HDPVR] Geen signaal op de CD HD kanalen


Jürgen

Aanbevolen berichten

Mijn via Fastscan ingelezen kanalenlijst was een zooitje (dubbele vermeldingen) en omdat ik ook Melody Zen HD eraan wilde toevoegen heb ik vanmorgen een factoryreset uitgevoerd.

Volgens mij was dit de snelste en wellicht enige manier om de zenderlijst geheel te verwijderen.

Hierna weer een fastscan uitgevoerd met het resultaat dat ik alle CD zenders weer kan ontvangen behalve de 5 CD HD kanalen op Astra3 (Geen signaal, 98% Niveau maar geen kwaliteit).

Het vreemde is dat ik wel alle CD Thema kanalen op Astra3 kan ontvangen dus ook de DiSEqC 1.0 staat goed ingesteld op 2 van 4.

Ik zal ongetwijfeld wel weer iets over het hoofd zien.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Staat de goede transponder erin? En niet de oude?

Ja, dat was wel de goede transponder.
Omdat ik met geen enkele mogelijkheid nog beeld op de HD kanalen kreeg ben ik maar weer teruggegaan naar de vorige FW van oktober.
Nu functioneert alles weer naar wens.
Ik denk dat ik maar weer op de volgende FW wacht want de enige reden waarom ik de FW van november gebruikte was het beschikbaar stellen van de CD EPG.
Maar aangezien die ook niet goed functioneert is er geen enkele reden meer aanwezig om de FW van november verder te willen gebruiken.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Als ik dit allemaal zo lees, lijkt het wel dat er geen een ontvanger het zelfde is.

 

Bij mij werken die zenders wel naar behoren, met de nieuwest Firmware

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henri,

Tot eergisteren werkte het perfect maar ik moest weer mijn vingers overal aanzitten en dan gaat het weer fout.

Alleen maar even via fastscan een nieuwe HD zender inscannen en daarna was het gebeurd met de HD kanalen.

Maar goed, de vorige FW doet het ook prima.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...