Ga naar inhoud


@boekkie: zorg dat je email adres werkt


Gast Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Gast Drs. IJzerbout

boekkie, in onze regels staat duidelijk dat je je ongenoegen niet openlijk op het board naar voren zult brengen.

 

Dat heb je nu 3x gedaan en ik heb het iedere keer weer weggehaald. Daarvoor kreeg je een waarschuwing via email en had je kunnen lezen waarom dat gebeurd is en dat ik dat gedaan had.

Als je zoals in jouw geval een niet werkend email adres aangeeft, komt dat email niet aan.

Dat is trouwens ook tegen onze boardregels en hiervoor kun je een onmiddelijke ban verwachten.

Dan is de enigste weg om je te benaderen via PM.

Nu had ik je vanochtend een korte ban gegeven omdat ik wilde bemiddelen tussen jouw en jozy. Die ban wilde ik je geven om je te laten stoppen met het plaatsen van je ongenoegen.

Ik had dan wat achter de schermen ondernomen en tussen jouw en jozy een mogelijke oplossing gezocht.

Als je een ban krijgt, dan kun je je PM´s niet lezen, vandaar dat ik dit nu op hier bij wijze van uitzondering op het board plaats.

 

Nu de laatste waarschuwing: regel je ongenoegen via PM en hou op met spammen.

En verander je email adres onmiddelijk in je profiel zodat je je emails die de boardsoftware na onze akties genereerd kunt lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Drs. IJzerbout

Ik wil hier nog wat aan toevoegen.

 

Ik kan boekkie zijn ongenoegen goed begrijpen, maar ga niet keer op keer je gal spugen op ons board. Doe dit via PM.

Vannochtend heb ik boekkie een email willen sturen om te zeggen dat ik wel wilde bemiddelen. Dit email bouncte terug. Zodoende ging ik ervanuit dat boekkie z´n aangegeven email adres niet meer werkte.

Hier is iets fout gegaan, ik heb z´n email adres in onze database opgezocht en heb dat ge-cut & paste naar mijn email programma. Bij het markeren heb ik de eerste letter overzien.

Zodoende heb ik een fout email adres ingegeven en kwam daarom net zo snel weer terug.

Daarvoor mijn excuses. boekkie zijn email adres was dus wel degelijk goed.

Ik wil nu hierover geen woorden meer kwijt. Zand erover.

Ik laat deze posting op slot, om verder gejongeneel te voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...