Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Toen ik vanmiddag de pc (windows XP Home) opstarte kreeg ik via automatische update binnen: KB 952069 Beveiligingsupdate voor Windows XP service pack3.Na installatie en opnieuw opstarten

kreeg ik de update weer en weer en weer enz. enz. Het verschil met de eerste keer is dat er niet gevraagd wordt om opnieuw

op te starten.Ik krijg er een sik van maar durf, i.v.m. gebrek aan kennis, de automatische update niet uit te schakelen.

Heeft iemand een idee ? Gr. Pestvogel

Geplaatst:

Ik heb geen XP home maar heb nooit SP3 gedownloaddus sta nog op SP2 Maar ik heb deze beveiliging update ook gehad, als ik bij mijn software kijk en wat er onlangs geupdate is zie ik dat dit een beveiligings update is voor window media player. Dus kijk even bij je software of hij er bij staat. Ik heb wel mijn uato update uitstaan, maar krijg altijd eerst een boodschap dat er nieuwe updates zijn.

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

In de windows map kijken naar de log die elke patch aanmaakt, anders handmatig de patch downloaden en starten.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

Ik heb een originele xp eropstaan maar heb daar met n-lite voor de instal o.a. de Windows Media Player uitgehaald.

Dat is waarschijnlijk de oorzaak van dit probleem. Na installatie van WMP was het probleem over.Bedankt!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen