Pestvogel Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Toen ik vanmiddag de pc (windows XP Home) opstarte kreeg ik via automatische update binnen: KB 952069 Beveiligingsupdate voor Windows XP service pack3.Na installatie en opnieuw opstarten kreeg ik de update weer en weer en weer enz. enz. Het verschil met de eerste keer is dat er niet gevraagd wordt om opnieuw op te starten.Ik krijg er een sik van maar durf, i.v.m. gebrek aan kennis, de automatische update niet uit te schakelen. Heeft iemand een idee ? Gr. Pestvogel
D.Quijote Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Ik heb geen XP home maar heb nooit SP3 gedownloaddus sta nog op SP2 Maar ik heb deze beveiliging update ook gehad, als ik bij mijn software kijk en wat er onlangs geupdate is zie ik dat dit een beveiligings update is voor window media player. Dus kijk even bij je software of hij er bij staat. Ik heb wel mijn uato update uitstaan, maar krijg altijd eerst een boodschap dat er nieuwe updates zijn. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
WPW Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 In de windows map kijken naar de log die elke patch aanmaakt, anders handmatig de patch downloaden en starten. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Pestvogel Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Geplaatst: 12 december 2008 Ik heb een originele xp eropstaan maar heb daar met n-lite voor de instal o.a. de Windows Media Player uitgehaald. Dat is waarschijnlijk de oorzaak van dit probleem. Na installatie van WMP was het probleem over.Bedankt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen