peterksr Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 hallo, ik heb een laptop met win vista ultimate. als ik deze opstart krijg ik een melding van het programma nod32 dat ik een trojan virus heb genaamt svchosl.exe in de map win32. ik probeer deze te verwijderen of in quarantaine te zetten maar dit lukt niet de trojan blijft zitten dus. kan iemand mij vertellen hoe ik hier vanaf kom ? gr peter 1 maal VU+ DUO +
Gast wanderer Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 even gogelen op svchosl.exe removal ??
Greatone Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 ff scannen met Hijack this, en de volgende onderdelen verwijderen: O4 - HKLM\..\Run: [sSER] sser.exe O4 - HKLM\..\Run: [mHotmon] mHotMon.exe O4 - HKLM\..\Run: [intranet] svchosl.exe O4 - HKLM\..\Run: [Windows Messanger Control Center] svchosl.exe O4 - HKLM\..\RunServices: [intranet] svchosl.exe Ook ff je pc scannen met anti malwarebytes (ff googlen) * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
JohnO Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 en die laatste tip is uitstekend combofix werk verbluffend goed Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen