Gast Alf! Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Ik kijk net toevallig eens op de site van tv vlaanderen.... http://www.tv-vlaanderen.be Wat zie ik daar, dat daar voor 19,90 per maand een toppakket afgesloten kan worden, en dat pakket bevat ook de HD kanalen en het extra pakket op 23.5e!!! bij canal digital nl zou ik voor de optie HD en extra pakket al 10 euro betalen, laat staan icm met een toppakket..... Als canaal digitaal nu voor dezelfde prijs ook datzelfde zou leveren, dan zou ik gisteren nog een toppakket nemen, ipv de Belgische de Nederlandse commerciële zenders....ps ik hoef geen film 1-2-3 er in te hebben lang leve de Nederlandse Graai mentaliteit.... gegroet
Davev Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 volgens mij is familie + hd pakket bij jullie veel uitgebreider en niet zo héél veel duurder (€23,50 met uitgebreider themapakket dan bij tvv). Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
Gast Alf! Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 voor dezelfde zenders is dat in Nederland volgens mij het entertainment pakket dit is 23,95 daar komt het HD nog boven op van 9,95 dus totaal 33,90.. in België 19,90 dus 14 euro per maand duurder= 168 euro per jaar...
DeBeek Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Tuurlijk, en in het pakket van TVV zitten ook de RTL'S, SBS enz zenders ?? Anders, Canal Digitaal opzeggen, Verhuizen naar Belgie, En een abo op TVV nemen..
chukky2 Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Maar nee, ons gewoon met elkaar verstaan , dan kunnen we zo veel mogelijk uitwisselen wat we willen
Elwin Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Het zal hem erin zitten dat het daar Toppakket heet. Het Toppakket bevat inderdaad alle zenders van TVV, maar volgens mij geeft TVV in zijn totaliteit minder zenders door. Kijk naar het Themapakket van TVV: dat bevat 5 zenders, terwijl dit bij CDS er meer zijn (PO-themakanalen etc.)...
di-on-air Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 TV Vlaanderen heeft in het goedkoopste pakket: Nederland 1,2 en 3. Nederlandse regionale omroepen via de 23,5. Radio 1 t/m6. Sky Radio, Veronica, Radio 538, Radio 10 Gold, Kink FM, Caz en oa Classic FM (maw Nederlandse belangerijkste commerciele radiozenders) Om ook maar "iets" Vlaams te willen zien of horen zijn we in Nederland minimaal 13,50 euro/maand kwijt. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Elwin Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Inderdaad, dat vind ik ook wel jammer. Maar het Familiepakket moet wel interessant blijven, en ik niet dat ie dat doet zonder de Vlaamse publieke zenders...Ik heb eerlijk gezegd ook voornamelijk het Familiepakket voor de Vlaamse zenders. De andere zenders zijn leuk dat je ze hebt...
di-on-air Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 O ja Het is trouwens belachelijk dat het NEDERLANDSE Classic FM in Vlaanderen GOEDKOPER is dan in Nederland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
alfadude Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Hebben jullie er al aan gedacht dat deze prijsverschillen veroorzaakt worden door een normale marktwerking. Als TVV niet onder de prijzen van de kabelaars blijft, verkopen ze niets meer. Hoewel ik al jaren satelliet kijk wordt het voor mij ook langzaam aan moeilijk om te weerstaan aan de roep van hun triple-play abbo's. Quo signo nata es?
Davev Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Origineel bericht van: alfadude Hebben jullie er al aan gedacht dat deze prijsverschillen veroorzaakt worden door een normale marktwerking. Als TVV niet onder de prijzen van de kabelaars blijft, verkopen ze niets meer. Hoewel ik al jaren satelliet kijk wordt het voor mij ook langzaam aan moeilijk om te weerstaan aan de roep van hun triple-play abbo's. Moet je die aanbiedingen wel eerst goed bekijken he. Als ze bvb bij telenet zeggen "internet+vaste telefonie+digitale tv voor 50 euro" dan bedoelen ze "50 euro + het verplichte analoge kabelabbo van 12euro en een klets per maand" Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
alfadude Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Dat klopt. Maar maak de rekening maar eens. Zelfs als je met alternatieven goedkoper uitkomt is het verschil zo klein dat je er onmogelijk je ontvanger mee kan afschrijven. Als TVV dus zijn prijzen zou verhogen naar het Nederlandse niveau verkopen ze niets meer. Quo signo nata es?
cheapwatcher Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Origineel bericht van: Davev Origineel bericht van: alfadude Hebben jullie er al aan gedacht dat deze prijsverschillen veroorzaakt worden door een normale marktwerking. Als TVV niet onder de prijzen van de kabelaars blijft, verkopen ze niets meer. Hoewel ik al jaren satelliet kijk wordt het voor mij ook langzaam aan moeilijk om te weerstaan aan de roep van hun triple-play abbo's. Moet je die aanbiedingen wel eerst goed bekijken he. Als ze bvb bij telenet zeggen "internet+vaste telefonie+digitale tv voor 50 euro" dan bedoelen ze "50 euro + het verplichte analoge kabelabbo van 12euro en een klets per maand" Daar is UPC ook goed in. Kies je zo'n leuk 3-in-1 pakket op de site en dan staat er onder in de kleine lettertjes dat je analoge aansluiting er ook nog eens bijkomt. En dan vinden ze zichzelf goedkoop;) Telfort 20mb + vast bellen + CDS basis is altijd nog veel goedkoper met 39,45 per maand:) Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen