Ga naar inhoud

telesat

Gast van droogenbroec

Aanbevolen berichten

Gast van droogenbroec
Geplaatst:

waarom telesat in hotbird? tv vlaaderen in astra, normaal telesat ook moet zijn?

Geplaatst:

Transponderruimte is op Astra 19.2°E tamelijk duur voor een beginnende provider en ze is schaars. Op Hotbird zijn de tarieven naar het schijnt lager, en zou er meer plaats vrij zijn.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Gast van droogenbroec
Geplaatst:

tja, zo. bedank voor info. ik moet instaaleert hotbird.

Geplaatst:

De Astra 1m komt op 19.2 te hangen, ipv 23.5.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Geplaatst:

en voor wie het niet snapt : bullssattv is grapjes aan het maken over de taalkennis van Van Droogenbroec die duidelijk franstalig is.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Laat hem dan op de kermis gaan staan :-(

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Geplaatst:

Euh... nee! Ik denk dat ze allebei gewoon VGT of Vlaamse Gebarentaal als hun moedertaal hebben. En daarin is de woordvolgorde helemaal anders. Er zit ook geen greintje Franse woordvolgorde in hun taalgebruik.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Geplaatst:

van die ene persoon weet ik zeker dat die doof is (met respect voor hem dat ik dit post),zodat dit echt geen grap is van hem tegenover die ander persoon.

vondt dat dit eens moest rechtgezet worden omdat sommige mensen niet geloven dat die persoon een probleem heeft wat ik net zei.

zo mensen mogen niet uitgelachen worden.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Euh... nee! Ik denk dat ze allebei gewoon VGT of Vlaamse Gebarentaal als hun moedertaal hebben. En daarin is de woordvolgorde helemaal anders. Er zit ook geen greintje Franse woordvolgorde in hun taalgebruik.

jij had gelijk ! ik ben vlaamse gebarentaal ! mijn beste vriend ook zo ! wink sorry ,hé

Humax HD 2000 CI (TVV met BASIC+ en Free HD),DVB-T ! wink

Geplaatst:

ik heb even je vorige berichten gelezen, en merk inderdaad dat je steeds dezelfde schrijfwijze aanhoud.

sorry voor het misverstand, dacht dus echt wel dat je met het taalgebruik van wambeeksat aan het lachen was en dat vond ik niet netjes. mea culpa blush

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Gast wambeeksat
Geplaatst:

ik ben geen franstalige!! ik schrijf vlaams, jullie stoppen pesten personen. wij leven nooit perfet op aarde. aub andres ga ik veder. goed geweten, lacht maar, daarna te laat dan diep put.

Geplaatst:

Wij respecteren allemaal je bijdragen in dit forum en voor zover ik in dit topic kan lezen heeft niemand bewust iemand willen kwetsen : een beetje relativering kan nooit kwaad en we maken allemaal wel eens een fout . Blijf dus en post regelmatig je vragen of antwoorden daar worden we allemaal beter van .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:
Origineel bericht van: wambeeksat
ik ben geen franstalige!! ik schrijf vlaams, jullie stoppen pesten personen. wij leven nooit perfet op aarde. aub andres ga ik veder. goed geweten, lacht maar, daarna te laat dan diep put.

Wambeeksat,

Ik geloof niet dat het kwaad opzet was. Mij was het direct opgevallen dat U een slecht horend persoon was, omdat een schoon zus van me ook slecht horend is, Ik ben de schrijfwijze gewend van haar e-mails en sms berichten. Ik kan het wel begrijpen dat iemand die daar nooit mee in contact is geweest moeilijkheden heeft om de aard van persoon te herkennen.

U inbreng in dit forum wordt gewaardeerd en uw vragen worden opgelost en je leert mensen kennen. Wat wil je nog meer. wink

mvg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen