Ga naar inhoud

Windows Vista met internetprobleem.....

Aanbevolen berichten

Gast van droogenbroec
Geplaatst:

ik heb beetje probleem van windows vista home basic, want is probleem internet, ik drukt website, dan paar minuut regarreer niet, programa sluiten dan terug, dan normaal, ik zou graag meer weten.

Geplaatst:
Origineel bericht van: wambeeksat
ik heb beetje probleem van windows vista home basic, want is probleem internet, ik drukt website, dan paar minuut regarreer niet, programa sluiten dan terug, dan normaal, ik zou graag meer weten.

Citaat:
ik zou graag meer weten.

Ik ook, ook hier snap ik niks van de vraagstelling, het lijkt me goed dat je wat meer duidelijk bent met je vraag, je hebt nu twee onduidelijke vragen gesteld in dit Windows gedeelte??!!

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

• Moderator
Geplaatst:

Gezien de zinsopbouw is nederlands niet de moedertaal van de threadstarter.

Ik heb geleerd, nooit iemand aan te kijken, die een poging doet een vreemde taal te spreken of te schrijven.

Als ik goed lees, is het probleem het volgende.

Wanneer hij zijn internet browser de eerste keer opstart, en een website aanklikt, er een paar minuten niets gebeurt.

Wanner hij dan het programma sluit en weer opnieuw opent laat de website zich wel benaderen.

Welke browser hij gebruikt staat niet vermeld.

Zou bijvoorbeeld een of andere firewall of virus scanner instelling kunnen zijn.

Dus de eerste vraag is:

Wat voor browser gebruik je, bijvoorbeeld internet explorer of firefox.

Wat voor verbinding gebruik je? Modem, netwerk via adsl of wlan?

Is de klacht sinds kort aanwezig of al vanaf het begin?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Titel aangepast, misschien komen er nu reacties, zeker nu alles is vertaald ;-)

Inderdaad is de topicstarter niet erg duidelijk. Wellicht tijd om een kennis met wat meer "taalvermogen" uitnodigen om een goed, leesbaar verhaal te tikken ?

Gast wambeeksat
Geplaatst:
verwijderd. je politieke statement verkondig je maar ergens anders, niet op sat4all
Gast wambeeksat
Geplaatst:

ik ben vlaams!ik ben geen dronkschap!!!, dat mij taal!!!

Geplaatst:

in belgie wordt toch verplicht meertalig onderwijs gegeven?

dus nederlands (vlaams) moet toch niet zo moeilijk zijn?

Geplaatst:

jongens, lees de volgende thread eens : telesat

wambeeksat is gehoorgestoord en als gevolg hier van is zijn zinsopbouw wat anders, daar kan hij weinig aan veranderen. Dus even over zijn vraag nadenken en een gepast antwoord formuleren ?

wambeeksat, kan je de browser terugzetten naar de fabrieksinstelling ? Weet het niet onder Vista, maar met IE 7 doe je extra > internetopties > geavanceerd > knop [opnieuw instellen]

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:
Origineel bericht van: wambeeksat

Dit heb ik bv met ipmart waar ik regelmatig shop voor mijn tomtom. Soms duurt het megalang voordat de site "doorkomt".
Als ik zelfde site opnieuw aanvraag in nieuw explorer window komt deze vaak direct door.

Gewoon kwestie van druk bezochte pagina en te weinig capaciteit aan de hosting kant.

Heb je al geprobeerd met ander systeem of het daar wel direct vlot getoond wordt. Heb je geen ander systeem zou je andere browser als mozilla, firefox of opera kunnen proberen ter vergelijking. Hiermee sluit je uit dat probleem in jouw lokale machine zit.

suc6!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen