Gast shannara Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 hallo kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met mijn reciever hij slaat vast dat wil zeggen reageert niet op ab en ook niet op de toetsen op de reciever na de stroom onderbroken te hebben doethij het wel ongeveer 20 sec daarna zit alles weer vast .weet iemand wat het probleem is en een oplossing eventueel. alvast hartelijk dank.
WPW Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Harddisk is kapot. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
madhunter Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Hallo shannara, staat jouw ontvanger op de zender ZDF als hij vastzit ? Zo ja, moet je zodra je die zender kiest, onmiddellijk de "ondertiteling"toets drukken en voor "geen" kiezen, dan "OK". met hartelijke groeten, Johan
Gast shannara Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 bedankt voor je reactie maar hij doet het bij elke zender.
Gast AlanS Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Zoals gezegd door WPW is je harddisk hoogstwaarschijnlijk kapot. Ik zal alleen even wat meer uitweiden dan WPW. Als de topfield een kapotte HD heeft dan blokkeert hij de Topfield. Je moet hem dus open maken en de HD afkoppelen. Dan kijken of de Topfield het weer doet. Zo ja dan is de HD kapot.
Gast shannara Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 klopt hdd stuk nieuwe geplaatst maar nu ziet de tuner de hdd niet.
Gast shannara Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 ok formateren hoe doe ik dat ben een leek op dit gebied.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Kijk in het menu dan Installatie, en dan zie je daar wel formateren staan.
Gast shannara Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 in het menu kan ik harde schijf opties niet openen vakje blijft grijs.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Kijk even goed, of je de stekkers van zowel de stroom en de andere kabel goed hebt aangedrukt. Hoor je wel de HDD ?? Start de ontvanger onieuw op, kijk of formatteren nu zwart is. Dan eerst formatteren, moet werken.
Gast shannara Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 alle stekkers gecontroleerd ook een andere hdd geprobeerd hoor hdd wel maar kan in het menu niet bij de hdd opties komen
WPW Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Bekijk de jumpers eens, de HD moet wel als Master staan. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast shannara Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 yes dat was het probleem alles doet het weer mensen GEWELDIG BEDANKT zonder jullie was het niet gelukt .gr shannara
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen