Ga naar inhoud

[Tele2 internet] snelheid veel minder dan wordt beloofd ?

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Is de snelheid van Tele2 veel minder dan wordt beloofd ??

of valt het in de praktijk wel mee

Wat zijn nu de ervaringen, nadat er beterschap is belooft bij Tele2?

Geplaatst:

Meer dan 10mb krijg je niet, dit word afgeblokt in de centrale, upload is rond de 0,8mb is redelijk, verbinding is zeer stabiel hier ook dus het modem, meerdere voip'rs draait ook probleemloos(niet de tele2 voip) en als 1 van de weinige isp'rs mag je officieel servers draaien. Dit laatste en de stabiele lijn is mijn reden om bij tele2 te blijven.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Graag verneem ik van meerdere met name over de snelheid, stabiliteit, en de kwlaiteit over de VOIP telefoon

Gebruiken zij een goede modem??

Geplaatst:

Voor iedere ADSL provider geldt dat ze 'maximale' snelheden geven die ze niet garanderen.

Dit heeft o.a. te maken met het feit dat de provider geen invloed heeft op de afstand van de gebruiker tot de DSLAM en de kwaliteit van de koperkabel daartussen.

Wanneer er iemand klaagt over zijn snelheid is het belangrijk om eerst de afstand en de koper kwaliteit uit te sluiten voor de provider beschuldigd wordt van 'knijpen'.

Humax iCord HD v1.00.17 + AstonCrypt v2.19 + Panasonic TH-42PY70

WaveField T90 + ALPS LNB's + SatConn 10/1

10 satellieten van 28,2 Oost t/m 15 West

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb Tele2 sinds februari 2008. Betreft een 20 mbit verbinding met voip telefoon. Download was in het begin 1,54 mb/s. De laatste tijd 1,41 mb/s. Nieuwsgroepen via Tele2 bij Tweaknews (20 mbit). Dus goede retentie en downloadsnelheid.

Telefoonverbinding is prima. Beter dan via BBned, want daar klonk het nog wel eens hol.

Al met al ben ik tevreden. Alleen jammer dat de download 0,1 mb/s gedaald is, maar dat maakt niet zoveel uit.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen