Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zie hier in het TV-Vlaanderen topicgedeelte een aantal TéléSat discussies lopen. Misschien een idee om voor deze nieuwe aanbieder een nieuw forum te openen? Ik denk dat er in Vlaanderen toch best wel wat mensen een abonnement gaan nemen of hebben op TéléSat... smile

Een ander idee is misschien wel een 'Overige aanbieders' forum, omdat dit eigenlijk een Nederlands(talig) forum is...

Geplaatst:

Een goed idee, maar ik zou het voorstellen aan één van de moderatoren.

Greets

Geplaatst:
Origineel bericht van: Paullo
Een goed idee, maar ik zou het voorstellen aan één van de moderatoren.

Greets

Heb ik nu gedaan. Dank je voor de tip. Zo zouden we het wat overzichtelijker kunnen houden. smile
Geplaatst:

lijkt me inderdaad een goed idee, maar ik zou er graag (bij uitbreiding ook) een apart forum rond SKY UK, Premiere en eventueel de overige providers samen.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:
Origineel bericht van: spongebob
lijkt me inderdaad een goed idee, maar ik zou er graag (bij uitbreiding ook) een apart forum rond SKY UK, Premiere en eventueel de overige providers samen.

Daarom zei ik al: beter een forum voor de Overige aanbieders (o.a. TéléSat en ook SKY UK, Premiere etc.) in plaats van alleen voor TéléSat, want TéléSat is geen Nederlands(talige) aanbieder.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Een ander idee is misschien wel een 'Overige aanbieders' forum, omdat dit eigenlijk een Nederlands(talig) forum is...

en om hier een communautaire dialoog te vermijden :D

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Daarom zei ik al: beter een forum voor de Overige aanbieders (o.a. TéléSat en ook SKY UK, Premiere etc.) in plaats van alleen voor TéléSat, want TéléSat is geen Nederlands(talige) aanbieder.

Telesat is wel geen nederlandstalige aanbieder maar wel een belgische. En belgen (ook vlamingen) kunnen LEGAAL een abonnement op TéléSAT nemen wat niet kan gezegd worden van Sky UK, Première etc...

Gerdy

Geplaatst:

en hun site is in het nederlands opgemaakt,

de linkjes toch,je moet eens de abbonee opties aanklikken wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Telesat is een Franstalig pakket.

Voor Duits en Engelstalige pakketten hebben we hier ook geen apart forum, zelfs voor Nederlandstalige kabelaanbieders zoals UPC en Ziggo niet, terwijl we hier wel flink over kabel discussieren.

Het sleutelwoord voor een nieuw forum is draagvlak. Er is momenteel veel te weinig draagvlak voor een apart telesat forum omdat er simpelweg te weinig interesse voor is.

Het ligt wel in de moderatorgroep en als iemand daar met goede argumenten komt, kan er altijd nog iets veranderen. Wie weet:-)

Ron

Geplaatst:

Maak er van "TV Vlaanderen & TeleSat" Dan is iedereen blij.

Met een prefix werken [TVV] of [TSAT] is dan ook mogelijk.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

goed idee - ik sluit mij hierbij aan.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Codx
Maak er van "TV Vlaanderen & TeleSat" Dan is iedereen blij.
Met een prefix werken [TVV] of [TSAT] is dan ook mogelijk.

Even overwegen : TVV is al een relatief kleine groep , dus liefst geen versnippering. Ik verwacht dat Telesat hier , op dit nederlandstalig forum , geen grote aanhang gaat vinden : het gaat toch om CD- of TVV-klanten die OOK een telesat-kaartje kopen en dus zou Telesat zowel bij CD-forum als bij TVV-forum thuishoren . Maar er zijn ook leden die een frans , engels ... kaartje hebben zonder dat ze een eigen forum hebben.
Van mij mag Telesat eventueel een sub-forum van TVV zijn , dan zitten we niet met die prefixen opgescheept voor de rest van ons leven .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:

Het is inderdaad ook weer zo dat die prefix dan wel verplicht wordt. En doe je dat niet, dan maak je wel kans op 'de vergulde schopstoel'. Dat zie ik dan weer niet zo zitten...

Misschien is een subforum voor TéléSat beter. Want het wordt wel onduidelijk als mensen in het TV-Vlaanderen forum gaan reageren over TéléSat...

Geplaatst:
Origineel bericht van: PaulCl

en om hier een communautaire dialoog te vermijden :D

Deze kaaskop heeft op zijn werk een poging gedaan het probleem Brussel-Halle-Vilvoorde aan mijn collega uit te leggen. Ik moest mijn woorden zorgvuldig kiezen, haha!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen