Ga naar inhoud


TVV, sommige zenders werken niet (900)


Gast Blokker_1999

Aanbevolen berichten

Gast Blokker_1999

Ik heb sinds een goede maand een IPBox 900 en gebruik deze met een TVV card en originele cam. De meeste TVV zenders kan ik bekijken, maar de VRT zenders geven geen beeld.

 

Ik heb al verschillende images geprobeerd, op dit moment de laatste van nlb en hierbij krijg ik de boodschap "Service is not available". De vorige image was van sif en daarbij merkte ik op dat wanneer ik naar 1 van die zenders zapte en ik ging dan in het menu kijken dan zag ik dat er ineens blijkbaar geen cam meer werd gedetecteerd, veranderde ik naar een werkend kanaal stond de cam er terug. Bij de huidige nlb image blijft de cam wel staan op de vrt zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je bent erg vaag.

Een gemiddelde Nederlander weet niet het verschil tussen TVV en VRT zenders

De laatste nlb, welke versie dan?

Ik raad je aan, maak een profiel aan en vul je Handtekening in (kijk maar bij mijn antwoord onderaan)

Overigens,ik heb met mijn CanalDigitaal kaartje meteen ontvangst zonder extra add-ons of dergelijke. Maar ik moet erbij zeggen dat ik in mijn ontvanger een ingebouwde cardreader heb.

Dus je moet ook vermelden welke CAM je hebt, ik (en de meeste anderen) weet niet wat origineel is.

VU+solo2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...