gsm Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Ik wil een laptop kopen maar ik weet niet echt het verschil tussen een Mobile prosessor en een Dual Core prosessor. Is er een verschil tussen deze 2 prosessors ? Zo ja, welke is beter - sneller - standvastiger ?
Sjattuh Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Mobile CPU: A mobile processor is a CPU designed to save power. They are found in mobile computers and cellphones. A CPU chip designed for portable computers. It is typically housed in a smaller chip package, but more importantly, in order to run cooler, it uses lower voltages than its desktop counterpart and has more "sleep mode" capability. A mobile processor can be throttled down to different power levels and/or sections of the chip can be turned off entirely when not in use. Ik denk dat hij dus hetzelfde is als een Dual core alleen wat zuiniger. Ik denk dat hiervoor iets is ingeleverd op de prestatie? Weet het niet zeker.. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
gsm Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Geplaatst: 14 december 2008 Hartelijk dank voor deze uitleg Ik hoop dat iemand het laatste nog kan uitleggen ? En misschien nog advies kan geven voor een voorkeur tussen deze 2 ? Om dan maar niet te praten over een advies tussen deze 2 en een AMD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen