Ga naar inhoud


Ervaringen met de Logitech Harmony One


Digipaps

Aanbevolen berichten

Ik sta op het punt om deze afstandsbediening aan te schaffen en heb reeds verschillende fora's gelezen..echter met verschillende adviezen..

 

Ben dus benieuwd of er op dit forum mensen zijn die hier ervaring mee hebben en zoja, goed of slecht...

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: pietsat
Ja ik heb er een , en dik tevreden oa voor de dreambox en alles werk netjes en goed


Da's mooi om te horen...staat de dreambox in de Logitech database of heb je hem via het "learn proces" ingericht?

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 785, maar werkt perfect, zo uit de online database.

Voor klik aan klik uit, heb je een aparte kastje bij nodig. De Logitech is infrarood, kaku is radiofrequent. Maar het kan dus wel. Link is te vinden via de website.

Overigens, op de website kun je zelf zien wat allemaal kan.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb sinds 2 weken een Harmony One.

Omdat in het begin het schakelen i.c.m. mijn Sony KDL-40V3000 en de PopcornHour A-100 niet helemaal wilde lukken (wilde TV HDMI ingang AV7 niet aansturen) had ik de neiging om de AB weer terug te sturen.

Na meerdere malen langdurig (soms meer dan een half uur) telefonisch (volledig gratis) contact met de Harmony Helpdesk te hebben gehad zijn de problemen perfect opgelost.

Niets dan lof over de uiterst vakbekwame Helpdesk medewerkers.

Ik bedien nu 4 apparaten plus diversen losse activiteiten met één AB.

Het is ongekend hoeveel apparaten al in de Harmony database aanwezig zijn met daarbij alle bijbehorende knoppen en toetsen.

Een aanrader.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad een pracht concept en inderdaad echt goede ondersteuning. Goed ook dat er een accu inzit en geen batterijen.

 

Ik moet wel zeggen dat ik omdat ik zoveel apparatuur heb staan (ik heb iptv, sat, digitenne, HT, multimedia is een hobby!) veel apparatuur bedien via apparaten ipv van activiteiten en dat is eigenlijk niet de bedoeling, ik bleef maar klungelen met apparaten die onbedoeld uit of aangingen.

 

Ook is de one er niet geslaagd mijn dreambox ab te vervangen want die kan ik echt blind bedienen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

Ook is de one er niet geslaagd mijn dreambox ab te vervangen want die kan ik echt blind bedienen.


En dat is helaas een waarheid als een koe. crazy

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is de situatie dus nu als volgt:

 

de tv en dreambox bedien ik via de dreambox ab (daar zit een tv funktie op)

 

de rest met de One en daar ben ik erg tevreden over, scheelt me toch drie AB waaronder één echt lelijke (IPTV van KPN)

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boaz
Origineel bericht van: Neptunus

Ook is de one er niet geslaagd mijn dreambox ab te vervangen want die kan ik echt blind bedienen.


En dat is helaas een waarheid als een koe. crazy


Kwestie van wenen neem ik aan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pietsat

Kwestie van wenen neem ik aan?


Nou, de originele AB ligt gewoon perfect in de hand, maar met een schuine blik lukt 't ook.

En of het went? Misschien, maar ik ga er niet om wenen. whistle

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boaz
Origineel bericht van: pietsat

Kwestie van wenen neem ik aan?


Nou, de originele AB ligt gewoon perfect in de hand, maar met een schuine blik lukt 't ook.

En of het went? Misschien, maar ik ga er niet om wenen. whistle


Grootste probleem is de balans, bij blind met één hand bedienen kukelt de ab uit je hand. Verder nog een klein nadeel dat er geen kleurentoetsen op zitten, die zitten op het touch screen en dat is per definitie niet blind te bedienen.

Maar nogmaals: verder een topapparaat! Zeker geen miskoop.

Geef het wel even de tijd!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...