Ga naar inhoud


Ervaringen met de Logitech Harmony One


Digipaps

Aanbevolen berichten

Ik ken ze geen van beide, echter ik sta op het punt om de one aan te schaffen...dus wil ik dan graag horen wat de ervaringen hiervan zij.

Indien jij/jullie een andere harmony beschrijven die feitelijk het zelfde is....dan hoor ik dit uiteraard ook graag..thanks daarvoor.

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Digipaps
Ik ken ze geen van beide, echter ik sta op het punt om de one aan te schaffen...dus wil ik dan graag horen wat de ervaringen hiervan zij.
Indien jij/jullie een andere harmony beschrijven die feitelijk het zelfde is....dan hoor ik dit uiteraard ook graag..thanks daarvoor.


Het zijn allen zogenaamde activiteiten AB's. Je moet dus gaan denken in activiteiten zoals DVD kijken, kies je die activiteit dan gaan alle benodigde apparaten aan, TV schakelt op de juiste uitgang, eventuele versterker voor geluid op de juiste uitgang en de AB verandert in de AB voor de DVD speler.

Probleem allen is steeds als je van activiteit wisselt dat dan ongewenst apparaten uit of aan gaan. Dat is op te lossen door voor bijvoorbeeld de TV te zoeken naar de aan of uitknop en dus niet de zogenaamde toggle, op de meeste AB's is aan of uit één knop maar er zijn verschillende codes voor aan of uit en dat is nogal een uitzoekwerk.

Hoe dan ook: het is een aanrader!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...