Gast Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 En echte beginnersvraag maar nergens een antwoord kunnen vinden: Heeft er iemand een complete handleiding voor het uitrichten van een schotel? Ik heb: Humax 5400 Diseq switch met 2 LNB's voor Astra / Hotbird Triax 88 cm Ik heb van alles geprobeerd, ik heb een aantal zenders op Hotbird gevonden , maar de meeste die in de zenderlijst staan, werken niet, van Astra ontvang ik niks. Help!!
Gast Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 Volg deze link eens KLIK HIER en blader ongeveer 4 posts naar beneden die van gerdy daar staan dan 4 linken naar tekeningen die overduidelijk zijn sucseven
Gast Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 Bedankt voor het snel reageren! Het probleem is alleen dat ik niks op de astra ontvang en redelijk wat op de hotbird. De tekeningen had ik al. Met dank aan dit forum! Daarom vroeg ik me dus af of er iets in de opstelling fout zit.
goto Geplaatst: 11 mei 2002 Geplaatst: 11 mei 2002 disecq instellingen van de hummie wel goed staan? compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Aanbevolen berichten