Gast ces Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Misschien stomme vraag. Kan in de Topfield TF-6000 PVR WLAN 320GB een irdeto kaartje van canaal digitaal? Of kan hij alleen SECA ??? Wil misschien een Topfield TF-6000 PVR WLAN 320GB aanschaffen zodat ik kan opnemen en tegelijker tijd kan kijken naar een andere zender. Of heeft iemand betere tips of iedeen. O ja en wat is nu leuk om met die Wlan verbinding te doen om je netwerk. Kunnen dan andere in het netwerk ook tv kijken??? Groet Ces
Gast brinky Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Hoi Ces de irdeto kaart werkt wel maar niet zo goed als de seca ik heb div irdeto modules geprobeerd maar deze werkte niet zo lekker met deze ontvanger( vaak de melding geen of gecodeerde uizending)de eenigste irdeto module die het wel goed werkte was een oude irdeto all cam je kun je irdeto kaart ook kosteloos omwisselen voor een seca kaart deze werk goed in combinatie met een aston en de x cam modules met de CD module heb ik geen ervaring met het wlan kun voornamelijk bestanden tussen je ontvanger en je computer uitwisselen grt brinky
Gast ces Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Hoi brinky, Oke bedankt voor je reactie. Maar moet ik dan ook nog een module erbij bestellen om de irdeto (of als ik irdeto omruil voor seca) in de tuner te kunnen steken. (kaartlezer)?? groetjes Ces
Gast brinky Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Hallo Ces ja je hebt inderdaad ook nog een module nodig . Deze ontvanger heeft geen ingebouwde kaart lezer maar twee slots om modules in te doen grt brinky
Gast ces Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Brinky, Ik heb nu dus de Topfield 6000 geinstalleerd maar krijg hem geconfigureerd via zijn wlan op mijn linksys AP Weet jij hier iets van?? Heb al divere keren de gebruiksaanwijzing doorgenomen maar niks daar?? groetjes Ces
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen