Ga naar inhoud


DNA verf/spray, waar te verkijgen?


Gast nelix

Aanbevolen berichten

 

Na twee keer binnen een maand te zijn overvallen (en al vier keer het afgelopen jaar) was ik het meer dan zat. Laatste maal werd ik boos en probeerde de overvaller met een mes te verjagen, echter de overvaller sloeg me met zijn pistool op het hoofd (ik weet domme actie van mijzelf, maar ben de overvallen zat mad en zag even de gevaren niet meer shocked ).

 

In het kader van beveiliging heb ik al vier camera's met digitale recording opgehangen in de zaak. Daarnaast twee paniekknoppen die automatisch de politie inlichten.

 

In een vakblad las ik een artikel over DNA verf/spray welke dagen c.q. weken op de overvaller's huid en kleren blijft zitten en op die manier is er bewijslast tegen de crimineel (dat is namelijk vaak ook nog eens een bijkomend probleem als men wel een mogelijke dader heeft gevonden). Ik kan echter die verf/spray nergens vinden. De schijver van het artikel verwees naar de politie en deze waren er wel mee bekend, wisten echter ook geen leverancier. Online (via google) zijn er veel links te vinden naar krantenstukken over de verf/spray, maar tot op heden geen leverancier.

 

Wie weet waar ik dit kan krijgen ?? (evt. via PM)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: nelix

Na twee keer binnen een maand te zijn overvallen (en al vier keer het afgelopen jaar) was ik het meer dan zat. Laatste maal werd ik boos en probeerde de overvaller met een mes te verjagen, echter de overvaller sloeg me met zijn pistool op het hoofd (ik weet domme actie van mijzelf, maar ben de overvallen zat mad en zag even de gevaren niet meer shocked ).

In het kader van beveiliging heb ik al vier camera's met digitale recording opgehangen in de zaak. Daarnaast twee paniekknoppen die automatisch de politie inlichten.

In een vakblad las ik een artikel over DNA verf/spray welke dagen c.q. weken op de overvaller's huid en kleren blijft zitten en op die manier is er bewijslast tegen de crimineel (dat is namelijk vaak ook nog eens een bijkomend probleem als men wel een mogelijke dader heeft gevonden). Ik kan echter die verf/spray nergens vinden. De schijver van het artikel verwees naar de politie en deze waren er wel mee bekend, wisten echter ook geen leverancier. Online (via google) zijn er veel links te vinden naar krantenstukken over de verf/spray, maar tot op heden geen leverancier.

Wie weet waar ik dit kan krijgen ?? (evt. via PM)



Waarom koop je geen jachtgeweer in België , je zaagt de loop er af en je knalt ze gewoon neer , politie doet toch niks . je dondert ze gewoon de zee in .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nelix

Online (via google) zijn er veel links te vinden naar krantenstukken over de verf/spray, maar tot op heden geen leverancier.

Wie weet waar ik dit kan krijgen ?? (evt. via PM)



Waarschijnlijk de verkeerde zoekterm gebruikt zoek eens op "synthetisch DNA"dan is de eerste hit raak bij de gesponserde links kun je bij de bovenste bestellen.

Waar je het kunt krijgen dat zal nergens zijn, kopen zal wel kunnen. shocked
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

"synthetisch DNA" is inderdaad datgene wat ik zocht. Dank!

Ik heb inmiddels een startpakket online gekocht blush Er zijn al genoeg mensen langs geweest om iets 'te krijgen'.

 

Een rookgenerator heb ik ook al wel eens aan gedacht, echter nadeel is dat je dan de zaak ook moet sluiten voor een korte periode en er geen fabrikant mij de garantie kan geven dat het het voedsel niet aantast. shocked (het gaat om een restaurant met aangrenzende cafetaria)

 

Ik ben blij dat er hier geen afgezaagde gun onder de toonbank ligt. Na het laatste incident (met een mes de overvaller verjagen) is de kans groot dat ik het nog ga gebruiken ook. (met alle gevolgen vandien)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nelix

"synthetisch DNA" is inderdaad datgene wat ik zocht. Dank!
Ik heb inmiddels een startpakket online gekocht blush Er zijn al genoeg mensen langs geweest om iets 'te krijgen'.

Een rookgenerator heb ik ook al wel eens aan gedacht, echter nadeel is dat je dan de zaak ook moet sluiten voor een korte periode en er geen fabrikant mij de garantie kan geven dat het het voedsel niet aantast. shocked (het gaat om een restaurant met aangrenzende cafetaria)

Het wordt de hoogste tijd dat ze die watjes wet in de kast gooien, en dat iedereen in zijn eigen huis of zaak zich mag verdedigen op elke manier dan ook
Ik ben blij dat er hier geen afgezaagde gun onder de toonbank ligt. Na het laatste incident (met een mes de overvaller verjagen) is de kans groot dat ik het nog ga gebruiken ook. (met alle gevolgen vandien)


suc6 ik hoop dat het werk nelix
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: nelix
(het gaat om een restaurant met aangrenzende cafetaria)


Je moet wel ver in de tijd terug om de verklaring te vinden waarom het woord c-a-f-e-t-a-r-i-a hier onder censuur valt :D

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb net ervaren dat het één of andere vrijschakelsoftware was.

Mij onbekend...zal wel zijn geweest voor ik modderaar werd.

 

Nou Fred, ik ben ook nog uit de season tijd, maar hiervan had ik ook nog nooit gehoord.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...