pb208 Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Vrienden, Ik heb voor mijn dochter een electrisch sfeerhaardje gekocht (klein defect). Het motortje dat de nepvlammen verzorgt is stuk. Dit is wat erop staat: fuer dbg 2 W 230 V 50 Hz. De kachel is een classic fire, type aj50 ? Het motortje heeft een uit stekende as die heel langzaam een grote rol met spiegelend materiaal ronddraait. Ik kan nergen zoiets vinden. Iemand een idee waar zoiets te koop is ? mvg pb208
percies Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 lijkt mischien op een plateau motor van een magnetron, 2,5 omwenelingen per minuut ?
pb208 Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Geplaatst: 17 december 2008 Ik heb ze gevonden bij een kachelleverancier. Bedankt. mvg HG
Gast retlaw99 Geplaatst: 22 november 2010 Geplaatst: 22 november 2010 Hallo, Na lang zoeken op internet iemand gevonden die zo`n motortje voor een sfeerhaard heeft gevonden zag ik !! Ik heb n.l. ook problemen met precies hetzelfde motortje dat de boel aandrijft. Nu wil ik natuurlijk graag weten waar je dat motortje toen hebt kunnen bemachtigen en wat de prijs ervan is !!! Groetjes, Walter Huis Maastricht.
Ronsworld Geplaatst: 25 november 2010 Geplaatst: 25 november 2010 Volgens mij zitten dit soort motortjes ook achterop de schakelklok van wasmachines. HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
iemand Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 Ga eens naar een inleverpunt voor wit-goed. Die repareren vaak ook tbv kringloopwinkel. Vaak lukt het mij om dan daar een reservedeel te kopen. gr. Erik
waterpas Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 Misschien kun je nog eens zoeken onder "nepmotortje" In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 26 november 2010 Geplaatst: 26 november 2010 Of misschien informeren bij een 'sfeerhaarden-boer'??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen