Gast DX'r Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 http://home.kpn.nl/ploe2070/fmtv/fm-nederland.html
Noordzee Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Ze blijven dus actief met het plaatsen van nieuwe masten... Weet jij of er nog plannen zijn voor andere zendmasten ten behoeve van Digitenne ? Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Gast DX'r Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Origineel bericht van: Noordzee Ze blijven dus actief met het plaatsen van nieuwe masten...Weet jij of er nog plannen zijn voor andere zendmasten ten behoeve van Digitenne ? Zover ik de website kan geloven is dit de laatste nieuwe mast want meer geplande zenders staan niet in hun overzicht.
Ou-Tannu Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 sodejuh dan :| /me schopt kpn. hup hup nog ff een opdracht naar volker wessels!! Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
John77 Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Origineel bericht van: DX'r Origineel bericht van: Noordzee Ze blijven dus actief met het plaatsen van nieuwe masten...Weet jij of er nog plannen zijn voor andere zendmasten ten behoeve van Digitenne ? Zover ik de website kan geloven is dit de laatste nieuwe mast want meer geplande zenders staan niet in hun overzicht. Dit zegt AT: Geachte heer, mevrouw, In antwoord op uw e-mail van 23 november 2008 deel ik u mee dat de enige DVB-T zender (kanaal) wat er nog bij komt Sittard is. Daarna komen er in 2009 wat aanpassingen aan de zenders, maar zover wij weten geen uitbreidingen meer voor DVB-T. Wijzigingen worden gemeld via onze AT site: http://www.agentschaptelecom.nl/dav/index.html . Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet,
Ou-Tannu Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 nou fijn :| noord nederland blijft dus weer achter .. 3 mastjes voor 3 provincies.. ffs in randstad struikel je er over zowat Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Outta space Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Origineel bericht van: Ou-Tannu nou fijn :| noord nederland blijft dus weer achter .. 3 mastjes voor 3 provincies.. ffs in randstad struikel je er over zowat idd en de mastjes ook nog niet mooi verdeeld over de provincies zit hier in een uithoek waar dus geen verbetering in komt.
Hageneis Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Weet iemand waar deze mast precies komt? Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
TokeMUp Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Aan de industriestraat. op de tereinen van de gemeenten als Ik me niet vergis. mvg
Gast DX'r Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Origineel bericht van: TokeMUp Aan de industriestraat. op de tereinen van de gemeenten als Ik me niet vergis. mvg http://www.limburger.nl/article/20080720/REGIONIEUWS04/643176496/1055/RSS_REGIONIEUWS
TokeMUp Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Dit is dus nog nauwkeuriger dan Ik gevonden had. Maar Ik had eerder deze week gezocht, toen was dit bericht now niet pukliek gemaakt. mvg
Gast DX'r Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Origineel bericht van: TokeMUp Dit is dus nog nauwkeuriger dan Ik gevonden had. Maar Ik had eerder deze week gezocht, toen was dit bericht now niet pukliek gemaakt. mvg weet niet wat je bedoel maar dit staat onder het bewuste bericht Gepubliceerd op: 20.07.08 15:36
TokeMUp Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Origineel bericht van: DX'r Origineel bericht van: TokeMUp Dit is dus nog nauwkeuriger dan Ik gevonden had. Maar Ik had eerder deze week gezocht, toen was dit bericht now niet pukliek gemaakt. mvg weet niet wat je bedoel maar dit staat onder het bewuste bericht Gepubliceerd op: 20.07.08 15:36 Oeps, nu zie ik het ook. Ik had de datum links van het artikel gezien. huidige tijd dus. mvg
pukje Geplaatst: 19 december 2008 Geplaatst: 19 december 2008 Weet iemand of de paal in sittard al werkt of wanneer hij in de lucht komt ?
Gast DX'r Geplaatst: 19 december 2008 Geplaatst: 19 december 2008 Origineel bericht van: pukje Weet iemand of de paal in sittard al werkt of wanneer hij in de lucht komt ? http://home.kpn.nl/ploe2070/fmtv/fm-nederland.html
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen