Gast wambeeksat Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 history channel was geweest astra 3 23,5, maand gebleven daarna weg. history channel spannige zender. ik mis erom. ik zou graag terug naar canaldigitaal en tv vlaanderen. ik had maand kijken naar history channel. in telenet digitaal tv en belgacom tv wel. niet canaldigitaal en tv vlaanderen. ik wens history channel terug naar astra1 of astra3
cookie monster Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Online , USA versie: http://www.history.com/media.do http://www.history.com C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast wambeeksat Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 thank you very much, have a good sunday
Gast wambeeksat Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 beter wij doorgeven aan canaldigitaal en tv vlaanderen, E! wel terug. en history channel niet?
Ron Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Wambeeksat, wil je a.u.b. wat duidelijker zijn met je taalgebruik? Graag duidelijke taal of beter alleen lezen en niet schrijven. Ron
Bowsat Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Heb op andere forums ook al dit soort berichten gevonden, bleken naderhand afkomstig te zijn van iemand met gehoorproblemen, wat het gebrekkig taalgebruik zou verklaren volgens betreffende poster en een ander persoon die ook ervaring heeft met personen met zulk een handicap. Hoop bijgevolg dat je topicstarter niet op zijn tenen getrapt hebt in dat geval.
cookie monster Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Alhoewel OFF-Topic: Ik heb dat ook geregeld , ik vergeet soms woorden , of schrijf ze maar gedeltelijk of half , door m'n slecht zicht !! Soms kom ik er direkt achter , en verbeter de fout , soms , TE laat !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
lucdec2 Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Ik denk dat ie nog te zien is op Telstar, in het Nederlands
edbe Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 ja maar wel een zwarte beeld 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Dreeke Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 History Channel, inclusief Nederlandse ondertiteling wordt gecodeerd uitgezonden via de Thor (0,8/1,0 west). Ik vind het persoonlijk ook een toegevoegde waarde aan het themapakket. Via de Astra 2/Eurobird (28,2/28,5 oost) is zelfs een versie in HD te bewonderen (wel met een Sky card). Groet, André
ehvwheelboy Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 ja zit in div pakketen oa ook sky italia .vind het ook een mooie zender kijk er uren na .zou een goede aanvulling zijn voor het thema pakket op 23.5 oost
Olie Geplaatst: 21 december 2008 Geplaatst: 21 december 2008 Via Thor ook te zien in HD, geweldige zenders ! HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen