Elwin Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Ik kom ook nooit meer op de AM-band. Te weinig écht interessante radiozenders, en veelal Christelijke radiozenders als Radio Maria... Wel jammer dat er zo weinig echt leuke zenders te vinden zijn op AM, want Caz! op 828 AM is nou ook niet bepaald echt leuk...
fdm Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Ik woon hier in de Belgische Ardennen. Vroeger kon ik tot in Luxemburg naar Radio 1 op 747 Khz luisteren. Ik hoor graag actualiteiten. Sinds dat ze daar vertrokken zijn luister ik nooit meer naar de AMband. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Elwin Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Radio 1 zit dus ook niet meer op AM, wist ik eigenlijk niet eens. Kun je nagaan hoe vaak ik op de AM-band kom. Radio 5 zit nu toch op 747? Tenminste, volgens hun website...
fdm Geplaatst: 28 december 2008 Geplaatst: 28 december 2008 Ja, maar als je 's avonds naar radio 5 luistert, krijg je zo'n golf effekt: het geluid verdwijnt en komt weer terug. Niet leuk als je iets wilt volgen. Wat ik nu doe is de programma's (ik luister Radio Online en Hoe?Zo!Radio) downloaden als Podcast, brand ze op een cd en luister die dan in de radio. Het geluid is stukken beter. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Schotel Antenne Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Want we hebben de FM-band, Internet, Satelliet, Kabel en DAB/DRM komen er ook aan.
Elwin Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Precies. De FM-band vind ik persoonlijk veel interessanter. De geluidskwaliteit op FM is stukken beter. En ook leuk dat je hier in de grensstreek (rondom Eindhoven) ook naar Belgische radiozenders zoals Studio Brussel, 4fm en de Belgische Q-music kunt luisteren!
cookie monster Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Hier luister ik al lang geen radio meer !! Vroeger luisterde wel naar Radio Luxemburg , Mi Amigo , Caroline en ook nadien nog Laser 558 , en af & toe naar de Nederlandse AM-piraten net na de 1602 khz , alhoewel er ook enkele rond 1200khz uitzonden !! Sommige kwamen hier toch best sterk binnen !! Meestal enkel Nederlandstalige piratenhits , maar toch sowieso leuker dan zo ene als grootnieuws , waar ik zelfs niet de moeite doe om de knop ooit daar op te zetten !! Ach , smaken verschillen !! PS: Ook op de SW-band heb ik wel Belgische & Nederlandse piraten gehoord !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Schotel Antenne Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Hier luister ik al lang geen radio meer !! Luister je helemaal geen radio meer?
cookie monster Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Inderdaad , hier bij mij luister ik totaal geen radio !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen