Gast Geplaatst: 12 mei 2002 Geplaatst: 12 mei 2002 he mannen ik heb een prime focus gekocht ,en nou is mijn vraag : hoe en waarmee kan ik die het best draaibaar maken en hoe zijn de instellingen van de schotel en de rotor dan ? wijken die af van een offset of zij ze het zelfde nou laat het maar horen!! gr.marcel
Gast Geplaatst: 12 mei 2002 Geplaatst: 12 mei 2002 hoe groot is deze schotel dan zou ik ook wel even willen weten dan kan ik iets meer
Gast Geplaatst: 12 mei 2002 Geplaatst: 12 mei 2002 hoi zo veel verstand heb ik er ook niet van maar ga zelf ook en schotel kopen van 1.80 meter ze hebben mij wijs gemaakt dat je dit het best kunt doen dit is dan voor en 1.80 meter v-box van het merk moteck 32 inch actuator voor jou geval en 1.20 meter v-box van het merk moteck 24 inch actuator zou zelf geen stab doen, denk dat je ontvangger het niet lang vol houd url voor de v-box Hallo Mojo, dit gewijzigd om dat het een vorm van reclame was. weet alleen niet waar je hem kan kopen <small>[ 13-05-2002, 02:29: Bericht gewijzigd door: Zeeman ]</small>
Gast Geplaatst: 13 mei 2002 Geplaatst: 13 mei 2002 Primeevil, struin even over het net. Er zijn diverse merken en oplossingen voor jouw opstelling. Heb je er een polarmount bij of een mount voor een vaste opstelling? succes, Zeeman.
Gast Geplaatst: 13 mei 2002 Geplaatst: 13 mei 2002 @zeeman en mojo hoi wat ik er van begrepen heb is het een komplete set met lnd een feethorn en een actuator(waar de motor van kapot is) maar ik bedoelde eigenlijk meer met mijn vraag of het met een stab ook kon en die vraag is enigzins door mojo al beantwoord maar ik heb nog een andere vraag als je met je vrije zicht zit is een prime focus dan beter (omdat die meer omhoog kijkt)???? want dan is de invalshoek van de satelliet toch anders,of zie ik dat weer helemaal verkeert als dat wel zo is kan ik hem mooi in het midden van de tuin plaatsen op een paal van 3.50 hoog anders gaat ie op het dak tegen de gevel ,wat ook geen probleem is ,want daar staat al een mast van 6.00 mtr dus wacht ik weer jullie advies af gr marcel
Gast Geplaatst: 13 mei 2002 Geplaatst: 13 mei 2002 De satelliet blijft op de zelfde plaats staan, dus de invalshoek van de signalen is het zelfde.
Aanbevolen berichten