Jan Ambers Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Welke soft moet er in een SRT-8100 om de FTA zenders zonder kaart te kunnen nemen en ev met kaart TVV zenders. Nu zit er V22-5.1 in maar zonder kaart is geen enkele vrije zender te nemen... dat toestel zou ik willen "free-en"
Hellum Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 elke sattracker zal voldoen MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Jan Ambers Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Geplaatst: 15 december 2008 Ja maar in de 8100 met Sattr kan ik dan de TVV zenders niet nemen met kaart!
interpol Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Toch snap ik je vraag niet helemaal. Sattracker erin met een verlopenkaart moet kunnen. De 8100 Sattracker ondersteunt geen TVV, maar is wel aan te passen zodat hij het wel doet. Ik heb geen 8100. Openbox sg9 HD PVR
Jan Ambers Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Geplaatst: 15 december 2008 Probleem startte als volgt: MDR en enkele andere duitse tv zenders zijn deze zomer verhuisd. Onze maat bracht zijn rec binnen, met de vraag: maak mij nog's 'n lijst da ze mooi volgen, en ik niet te veel moet gaan zoeken, en al die "dooie" zenders d'r vantussen zijn. D'r zat Sattracker-v3.0 in, geloof ik. Ik wil Sattr doen zoeken, maar ie vroeg bij optie 5-5 om de toegangscode... zo 4x0... wrong code! en zo ging da maar door grrrrr... en ge staat machteloos. Dan maar V22 d'r in geprogd. Maar nu als zijn TVV kaart d'r uit is heeft ie niks en dat zou ie graag als tevoren hebben... In vlaanderen zegt men: "ge kun't nie al hebben: veel geld en'n schoon wuf" maar nu heeft ie bijna niks v d 2 En straks nog die seca-3... wa gaat dat dan worden?
interpol Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Een oplossing is iemand vragen hier op het board een totale scan te laten doen en deze hier plaatsen. Met Edstrong kunnen we dan weer een recente lijst maken. Heel veel werk is dat ook weer niet. Openbox sg9 HD PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen