Sjattuh Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Het werkt nu perfect hier bij mij Sweet plugin lol Mijn stiefpa heeft iets gevonden voor de 600 met enigma 1. Hij zou er morgen naar kijken, laat wel weten of het iets is. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Hmm ietsje pietsje te voorbarig. Het werkt goed maar niet perfect. Als ik gebeld wordt op mijn vaste lijn laat hij alleen het nummer zien met 'Unknown', terwijl desbetreffende beller wel in mijn Fritzbox zijn telefoonboek staat. Wordt ik gebeld op mijn voip nummer dan laat hij netjes nummer met naam zien. Enig idee? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
theparasol Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Ja... nummerherkenning op vaste lijn niet actief! Heb je wel nummerherkening dan heb je mogelijk onjuiste settings bij je landline staan. Ben nieuwsgierig naar de plugin voor de 600!
Sjattuh Geplaatst: 18 januari 2009 Geplaatst: 18 januari 2009 Origineel bericht van: theparasol Ja... nummerherkenning op vaste lijn niet actief! Heb je wel nummerherkening dan heb je mogelijk onjuiste settings bij je landline staan. Ben nieuwsgierig naar de plugin voor de 600! Hmm het word nog wat vreemder.. Als ik met mijn Turkse mobieltje mijn vaste lijn bel dan geeft hij in de display van mijn DECT mijn naam en tel# weer (zoals vermeldt in de Frtiz phonebook). Echter op de TV alleen mijn nummer met daaronder 'Unknown'. Als ik nu mijn stiefpa uit nederland naar mijn vaste lijn laat bellen wordt het wel allemaal netjes en correct weergegeven... Ook als ik met mijn Turkse mobieltje mijn VOIP nummer bel dan wordt het correct weergegeven... ? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 we krijgen hem niet draaiend maar als je naar die IHAD's site gaat en zoekt op: fritzbox_msg_new.sh deze is voor de Enigma 1 - sommige boxen geloof ik. Mijn duits is niet zo goed en we zijn aan het klooien maar nog niet helemaal eruit. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
theparasol Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Zie bijlage voor aangepast script. Getest op pli jade2 icm dm600 = **** E N I G M A 1 **** Aanpassing voor pli jade2 (herkenning was DM600PVR ipv DM600) Duitse monitor teksten quick and dirty vervangen Aanpassing script voor nederlandse = international English FritzBox - Per FTP naar /etc/init.d zetten - filerechten op 755 zetten - Fritzbox callmonitor per telefoon inschakelen #96*5* (#96*4* = uit!) - localhost toevoegen aan trusted hosts (via webif -> boxcontrol -> configuration -> settings) /bin/sh /etc/init.d/fritzbox_msg_new.sh install /bin/sh /etc/init.d/fritzbox_msg_new.sh START @pliteam: zou zeggen maak er een leuke plugin van fritzbox_msg_new_v082_3modified.zip
Sjattuh Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Origineel bericht van: theparasol Zie bijlage voor aangepast script. Getest op pli jade2 icm dm600 = **** E N I G M A 1 **** Aanpassing voor pli jade2 (herkenning was DM600PVR ipv DM600) Duitse monitor teksten quick and dirty vervangen Aanpassing script voor nederlandse = international English FritzBox - Per FTP naar /etc/init.d zetten - filerechten op 755 zetten - Fritzbox callmonitor per telefoon inschakelen #96*5* (#96*4* = uit!) - localhost toevoegen aan trusted hosts (via webif -> boxcontrol -> configuration -> settings) /bin/sh /etc/init.d/fritzbox_msg_new.sh install /bin/sh /etc/init.d/fritzbox_msg_new.sh START @pliteam: zou zeggen maak er een leuke plugin van Getest op Gemini 4.6 - Perfetc Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
theparasol Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 de autostart na reboot is nog niet ingeschakeld voor de dm600. Is vrij eenvoudig zelf aan te passen... nogmaals alles quick and dirty gewoon proof of concept
Sjattuh Geplaatst: 20 januari 2009 Geplaatst: 20 januari 2009 Origineel bericht van: theparasol de autostart na reboot is nog niet ingeschakeld voor de dm600. Is vrij eenvoudig zelf aan te passen... nogmaals alles quick and dirty gewoon proof of concept Zou ik dit met een scriptje moeten doen die volgend commando uitvoert met booten? /bin/sh /etc/init.d/fritzbox_msg_new.sh START en zo ja, hoe dan? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
B17 Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Hoe werkt dat met een telefoonboek, moet je dat zelf aanmaken of haalt ie dat van het internet. Hoe is dit in te stellen? Ik zie namelijk wel het telefoonnummer op de tv verschijnen van iemand die belt die in mijn telefoonboek staat. B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
B17 Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Sorry, was te snel hij haalt het van internet. Geweldig kan dus zo zien op de tv wie mij belt. B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
boaz Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 De bijlage geeft bij mij foutmelding met diverse uitpakkers. Ik zou 't eens willen testen op een 7000. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
wittekerst Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Origineel bericht van: boaz De bijlage geeft bij mij foutmelding met diverse uitpakkers. Ik zou 't eens willen testen op een 7000. Hoi, gedownload van het HIAD forum. Script aangepast en het werkt voor de telefoonnummers op de DM7000 onder PLI Jade, echter nog niet voor de namen uit het adresboek van de Fritzbox (7170). In het script staat de verwijzing naar een duits internet telefoon boek. Is er ook een nederlands internet telefoonboek wat ik hier voor kan gebruiken? Dreaming of a ...
boomer22 Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 hii zegt welverbonden maar krijg de telefoonnummers er niet op heb de7170 isdn versie weet iemand een oplossing?
wittekerst Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Origineel bericht van: B17 Sorry, was te snel hij haalt het van internet. Geweldig kan dus zo zien op de tv wie mij belt. B17 Dit zijn dus alleen Duitse nummers? Of is er ook een Nederlands telefoonboek? Dreaming of a ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen