Gait33 Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Hallo, Ik heb een probleem met bovenstaand koffie aparaat, de knop voor 1 kop koffie doet het niet goed meer, de ene keer wel, de andere keer moet ik hem een keer of 5 a 6 indrukken voordat er een kop koffie uitkomt. Nu wil ik hem open maken aan de onderkant, maar ik kom er niet uit waar deze open gemaakt kan worden zonder dat het kunstof me om de oren vliegt. Iemand een tip voor me, hoe ik deze open kan maken? Alle info is welkom! Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
columbo Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 er zullen vast wel schroeven aan de onder zijde zitten,meschien verborgen onder rubber dopjes.ik drink geen koffie en heb ook geen senseo app. of zo iets dergelijks,ik kan je zo niet helpen,daar ik niet helder ziende ben en mijn kristallen bol ook al jaren stuk is.
Gait33 Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Geplaatst: 16 december 2008 Nee, er zitten geen schroefjes in de onderkant, bij het type hiervoor wel. Jammer van die kristallen bol. :D Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
metropar Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 eerst de achterzijde eraf halen is niet gemakkelijk zit erin geklemd daarna als je goed kijkt zitten er 2 schroefjes in het onderdeksel geschroefd even zoeken en dan doormiddel van de haakjes aan onderzijde (in de gaten) kan je de onderkant verwijderen verder is het geen losse knop maar kompleet printplaatje veeeeeel succes gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
mrleden1963 Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 kijk hier eens http://www.onderdelensenseo.nl/?page=Gebruiksaanwijzingen
Gait33 Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Geplaatst: 17 december 2008 helemaal goed! Hier heb ik wat aan. Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen