aphap Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Ik kijk nu al geruime tijd met een CD card naar de Ned zenders. Omdat er gezeur met de overschakeling naar een ander systeem is en omdat een vriend van mij ook problemen heeft deed ik een test en zette ik mijn CD card in een Aston 1.05 CAM samen in mijn Humax5400...geen beeld! Ook niet bij opstarten op RTL4 of SBS6 (terwijl ik vorige week wel beeld had!) Via CanalDigitaal.nl mijn card ge-heractiveerd en nu heb wel beeld op de Humax! Nou breekt mijn klomp Mijn vraag is waarom moest ik opwaarderen en hoefde dat niet bij de IPBox? Ik moet erbij zeggen dat ik ook Softcam.key heb draaien. Dus, antwoord nou niet te snel, denk eens na of doe zelf eens een experimentje. Ik hoor het graag en jullie willen natuurlijk ook van de hoed en de rand weten. VU+solo2
trinity1 Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Ik heb de ip9000 en daar wordt de kaart in het ieder geval niet geüpdatet .Tenminste niet als je de interne cardreaders bedoeld. Trinity
bellejt Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 er is ergens een topic waar staat welk lijntje je moet aanpassen zodat hij AU doet.Zal ik wel tegenkomen en de link doorsturen. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
bellejt Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 http://www.***geen-reclame***-forum.nl/hdtv-gesc...ate-4498-6.html Daar staat een kleine uitleg. PM verstuurd want censuur grijpt in voor een gewone link naar legale uitleg. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Gast Stepdriver Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Dit kwam ik tegen op een ander forum en heeft mij in ieder geval geholpen: En als je de config van mgcamd aanpast.(mg_cfg) A: { 01 } verander dit eens hierin. Deze regel heb ik veranderd, daarna de box laten booten en een heractivatie aangevraagd. Na ongeveer een half uur had ie ineens de update te pakken.
bellejt Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 de link kan ik sturen per PM.Heb ik inmiddels gedaan.Is interessant voor het ganse topic.Is van een groot nederlands forum welke zijn naam op een kaart in het engels schrijft. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
aphap Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Geplaatst: 25 december 2008 Met jullie hulp gevonden in var/keys/mg_cfg: # AU # 00 disable, no emm pids processed # 01 enable, emm pids always processed for soft-au and shared cards # 02 auto, emm started only if channel cant be decoded # 03 process emm pids for network cards update only A: { 02 } De parameter moet ik dus wijzigen in 01 (=enable) Hoe kom ik er nu achter of de AU update heeft gewerkt? Waar moet ik kijken? VU+solo2
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 26 december 2008 Geplaatst: 26 december 2008 dit even doorlezen staat precies wat te doen http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1571226/fpart/1 fijne feestdagen
aphap Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Geplaatst: 5 januari 2009 Bedankt voor je antwoord en de verwijzing. Ik draai mgcamd en begrijp dat dit niet genoeg is er moet NewCs bijkomen pas dan zou ik Entitlements moeten kunnen vinden,zo heb ik dat begrepen. Bij EMU vind ik Change newcs status. Klikken daarop blijft in het rood zeggen: NewCS will not be started at boot. Nog een suggestie? VU+solo2
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Hoi Als jij met de NLB img werkt dan heb je al MGCamd en Newcs via de groene knop op je remote kun je in het menu komen hierin geef je aan dat de Newcs op moet starten met de boot als deze eenmaal loopt dan moet je kijken wat het IP is van je IPbox 9000 die invoeren in je IE met de poort 9000 erachter dan op enter drukken ( http://HET_IP:9000 ) Nu krijg je een inlog scherm hier kom je in met root / relook succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen