Ga naar inhoud


HDCI2000 probleempjes


Bruzski

Aanbevolen berichten

hoi allemaal! ben hier nieuw en val gelijk met de deur in huis smile beetje lang verhaal blush

 

ik heb recent een HDCI2000 overgenomen en loop tegen wat rare probleemjes aan, had namelijk de reciever gelijk geupgrade naar firmware 1.00.16 maar mijn aston 1.05 module icm een Canaldigitaal kaart werkt daar zeer slecht op, moet elke keer de kaart eruit en erin steken als de HDCi uit standby komt vervolgens heb ik weer beeld, geen coderings meldingen meer crazy

 

ik heb ook nog een magic module die het trouwens helemaal niet doet met de Canaldigitaal kaart!!

 

nu komt het gekke!!

 

ik heb de reciever dus gedowngrade naar 1.00.4 en Canaldigitaal kaart moet ik helaas nog steeds in en uit de aston module trekken na een warme start alleen werkt de magic module nu wel confused alleen dus ook weer de kaart soms uit en in steken! kennelijk is firmware 1.00.4 stabieler als de nieuwe firmware?

 

kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe, of gebruik ik soms de verkeerde CAM modules ??

 

graag jullie antwoord,

 

mvg,

 

Dj-foxx

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Vlearmoes
Gewoon de nieuwste firmware in de humax en een canaal digitaal module werkt zonder problemen hier

ps het onderste slot is het primaire slot

Dan heb je de HD kanalen van CDS/TVV nog niet geprobeerd denk ik?
Gemiddeld om de 5 à 10 minuten zit er een hapering in het beeld. Met 'hapering' bedoel ik dan dat het beeld, vooral bij snelle beeldwisselingen, haakt. Op de andere HD FTA-kanelen zoals BBC HD, Anixe HD, Luxe TV HD, Arte HD, Astra HD, etc. heb ik daar totaal geen last van. Heb ondertussen ook al met andere CAM's geprobeerd (Aston 1.07/2.18 en PowerCam Pro 2.0.4), maar niets helpt.

SD werkt hier ook prima (op het geluid van 'Yacht & Sail' na).

En ook bij presteert de origenele CDS/TVV CAM het beste in het onderste slot (slot 2).

Dreambox DM800, Triax TDS 110

Triax Multiblock met 4 x Smart Titanium TSX Single (13E, 19,2E, 23,5E en 28,2E)

TV Vlaanderen TopPakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...