Ga naar inhoud


[Strong] Sattracker NL 5.0 beta 1


Hellum

Aanbevolen berichten

zie deze link voor mijn nieuwe Nederlands vertaalde firmware, dit is de firmware die CDNL en TVV lezen kan.

DEZE IS ALLEEN VOOR DE 8000

 

hier zit verder ook geen extra spul in, (mooiere zapbalken etc.) dat komt pas in beta 2

 

http://members.lycos.nl/strongetje/

 

ps. mods als deze link een probleem is, plaats ik het wel rechstreeks op de site maar dit is makkelijker ivm de download aanpassen.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nu heb ik m'n 2de strong dood na patch met die "gemodificeerde soft"

Nadat ik Uw file ontzipt heb, en strongloader de file heb laten patchen, kreeg ik bericht in onderste loader venster:

transfert flash.... en laatste

transfert flash_bfcf0000

fin de transfert parallele

 

lance en al 200000

 

en hier bleef 'm staan, na 30' heb ik de strong afgeschakeld en herstart en display blijft zwart zoals de voorgaande... dus het wordt een duo begrafenis! eekcrysick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
transfert flash.... en laatste

transfert flash_bfcf0000

fin de transfert parallele

 

lance en al 200000

Maar dan is je flash nog heel.

Citaat:
lance en al 200000

Dit betekent dat je de deco opnieuw kan starten. Nee deze kan niet dood stuk zijn als dit de wwerkelijke melding is.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoeje dat dan noemt als je 'm aanzet en erniksopdisplay komt... wachtende? crazy

 

Je hebt wel gekijk, ik heb een revive display gedaan met EDstrong, en dan V20 er terug in... en dat is dan, na een 3 tal keer gelukt!

Maar dat steek uw smartkaart... vind ik sneu, en het geregeld zwartbeeld vind ik onkijkbaar met V20(seca3)

 

Dat andere lijk blijft "dood" smirkconfused en reageert op niksen geeft bijindrukken v toetsen niks aan de PC terug...

Link naar reactie
Delen op andere sites

"lance en al200000 en bovenaan: Finished..."

 

Dat finished vind ik verwarrend: duidt dat erop dat het gedaan is met de Strong, of betekent het dat de soft transfer beëindigd is? confused

 

Maar nu ernstig... eens dat de softtransfer gedaan is en ik de strong aan/uit knop uitschakel en weer aan; zou de LEDdisplay moeten oplichten en dat doet ie niet...

Dus kan ik niks aanvangen, maar waarom?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
transfert flash.... en laatste

transfert flash_bfcf0000

 

Het ledje gaat niet brandenomdat hij gestopt is bij bfcf0000 . Deze BFCO 0000 is de boot, dus opstart van de deco. De overdracht van de firmwar is dus niet volledg.

 

Je moet nu een andere procedure volgen.

Open het bestand wat ik als bijlage plaats. Het bestand bevat een nieuwe boot loader + boot. Plaats deze boot in je deco en zet DA2ned in je deco. Je deco zal het weer doen met V15 firmware. Daarna help ik je verder omdat het een lastig geval is.

boot_velocidad_com1.zip

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

1/ Ik heb na zo een dode Sattr-v5B1 programmering, er een revive display op gedaan, en dan als te laden firmware, V20 aangeklikt.

Die zit erin en die werkt! (dan moet ik er toch niets meer bovenop proggen?

Moest dan een kanaalscan doen en daarna kon ik kijken.

 

2/ Waarom moet ik dan als die werkt boot-velocidad d'r in proggen?

Ik snap iets niet?

================

3/ Moet die boot-velocidad er eerst in; en dan de Sattr-v5.B1 ?

U zegt firmware is niet volledig maar EDstrong toont bovenaan in zijn venster "finished" en onderaan is alleen venster "Quit" oplichtend. Dus heb ik reden omaan te nemen dat het transfer gedaan is, de ontvanger staat dan nog in "CHA modus" en dan rest me een reboot en stilte...

 

4/ Of gaat het helpen tegen die dode display; als ik eerst boot-velocidad d'r in prog, dan DA2NED, en daarna V15, en daarna die Sattr-v5B1, om het geheugen totaal te overschrijven?

 

5/ Wat doet die DA2ned?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh wat veel vragen whistle

 

De bijgevoegde boot laden met de bijgevoegde bootloader.

 

Da2ned was om aan te tonen dat je deco niet dood was.

Als de deco op BFCO blijft hangen dan is de transfer niet volledig want de boot wil niet worden overschreven.

Je kan in edstrong een boot loaden in de unprotected mode.

 

Bij load firmware dacht ik...

Kies unprotected moede en schiet DA2ned erin, daarna unprotected V20 en daarna unprotected sattracker.

Pas op, hij kan ook stuk gaan.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...