Ga naar inhoud


Als ik geld had, dan werd het de Audi R8


Gast Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: Sjaak(k)
USA cars hebben geen hart, als je wat geld te verteren hebt koop je een europesche auto klaar uit cool


En dat is het euvel denk ik, we mogen graag showen hoe we leven. Dan kan je niet met een Japannertje aankomen. Nee, we nemen liever een Audi en kunnen daarna amper rondkomen. Bovendien zetten we die auto zo op het erf dat de hele straat 'm kan zien.

Voor mij een Japanner (veel betrouwbaarder dan een Europeaan) en voor de fun een musclecar uit de 70er jaren.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Pietsat, als jij blij bent met een USA wagen dan wees er gelukkig mee.

Ik heb op dat continent gewoond en heb al in heel wat Amerikanen gereden. En als ik daar weer zou gaan wonen, dan kocht ik een Amerikaan. Zonder problemen onderhoud, makkelijk aan onderdelen te komen en cruisen maar met 55 mph. Als je de enorme maten mooi vind en met een veel te kleine kofferbak voor lief neemt, een tankstation in je tuin hebt...wat let je.

Maar ga je in het Europese verkeer...ik noem maar wat, met 200+ kmh over de Duitse autobahnen scheuren en met de BMW´s Audi´s en Mercedesen mee willen doen, dan maak je billen maar bloot.

Toch vreemd dat het marktaandeel van Amerikaanse auto´s in Europa te verwaarlozen is, met name hier in Duitsland. (afgezien van een enkele pooierbak hier en daar)

Als die USA wagens echt zo goed waren, reden er wel meer mensen in.

Vandaar dat ze trouwens een 2e hands marktwaarde van nul komma niks hebben.

 

Wees eens eerlijk, wat hebben de Amerkaanse autobouwers over de afgelopen jaren eigenlijk aan innovaties gebracht?

Om maar wat te noemen: ABS, en het doorontwikkelen van de dieselmotor. Een Amerikaan met een dieselmotor...zeer zeldzaam!

 

Zelfs de Japaners hebben op de Noord-Amerikaanse markt een verbluffend hoog marktaandeel. Die hebben het begrepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Maar ga je in het Europese verkeer...ik noem maar wat, met 200+ kmh over de Duitse autobahnen scheuren en met de BMW´s Audi´s en Mercedesen mee willen doen, dan maak je billen maar bloot


Daar maak je een statement: mee willen doen. Dan kun je niet onder een duitser uit.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Zelfs de Japaners hebben op de Noord-Amerikaanse markt een verbluffend hoog marktaandeel. Die hebben het begrepen.


Ter aanvulling:
Toyota is GM voorbij en mag zich de grootste autofabrikant ter wereld noemen.

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Digipaps


Ter aanvulling:
Toyota is GM voorbij en mag zich de grootste autofabrikant ter wereld noemen.

Ja nogal logisch, laat GM nu 1 van de 3 grote auto fabrikanten zijn die op springen staan. Zelfs de Yanken zelf zien die slurprs nu niet meer zitten. En Digipaps de Lexus (=Toyota) is de slechtst verkopende auto fabriekant van Japan geworden, wie volgt van de Jappen die het moeilijk gaan krijgen cry


Je kunt lullen wat je wilt maar Toyota bouwt echt wel de meest betrouwbare auto's.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel degelijk ABS, en waarom 200 km per uur rijden.?

en tussen haakjes ook bmw zit in de problemen ,en ja de amerikanen kopen ook honda en suzukie maar dan wel die net zo groot is alleen de prijs is de helft vandaar . dit zegen ze niet op rtl-z mad

 

 

 

http://nl.youtube.com/watch?v=Aifdr7XONxk

http://nl.youtube.com/watch?v=CbAF39RJ4_c&feature=related

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Ik heb wel degelijk ABS,

 

Ik zei niet dat je geen ABS hebt...ik had het over innovatie in autotechnologie.

 

en waarom 200 km per uur rijden.?

 

Waarom niet?

 

en tussen haakjes ook bmw zit in de problemen

 

Welke autofabrikant zit niet in de problemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

uh

wat heeft de firma die mijn karretje gemaakt heeft met mij als bestuurder te maken? of ie nu in de problemen zit of niet.

 

of is de identificatie met een merknaam toch sterker dan enkel dat sleutelhangertje?

 

overigens dr Ijzerbout,

je weet wat topgear (BBC) over audi kopers zegt?

ook dat is enkel geleuter

 

Cock

 

chiao

 

 

Time Machine Stadium - Live

Jean Michel Jarre

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ronaldinho-

Ik vindt die duitse auto zo rammelig , alles is afgewerkt met plastic.. Het zit stijf en stug.. En voor ieder knopje of extra functie moet je ruim in je buidel tasten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...