Fatfreddy Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Origineel bericht van: pietsat De slechte auto ooit, is een mersedes motor die in een jeep zit die heb ik nieuwe gekocht en 5 jaar gehad , de reparatie kosten 17.345 euro omdat de Duitsers zo goede motor en elektronica maken . jaja ook een mersedes Bens gehad ,helemaal een ramp ,en bij gratie was er niemand thuis . Lijkt wel hetzelfde verhaal als bij SSan Young ook daar zit een Mercedes motor in en ook die lopen beroerd. Ik heb mij wel eens laten vertellen dat de motor dan wel geleverd word(werd) door Mercedes maar niet de electronica.
Alventali Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Citaat: Die prius is een vervelende kar om achter aan te tuffen. Door die extra hoge kont zie je niets meer door de achterruit. Heb ik geen last van. :D Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
theparasol Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Nee, met die voormalige essent bus van je zit je hoog en droog
Gast pietsat Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Origineel bericht van: Fatfreddy Origineel bericht van: pietsat De slechte auto ooit, is een mersedes motor die in een jeep zit die heb ik nieuwe gekocht en 5 jaar gehad , de reparatie kosten 17.345 euro omdat de Duitsers zo goede motor en elektronica maken . jaja ook een mersedes Bens gehad ,helemaal een ramp ,en bij gratie was er niemand thuis . Lijkt wel hetzelfde verhaal als bij SSan Young ook daar zit een Mercedes motor in en ook die lopen beroerd. Ik heb mij wel eens laten vertellen dat de motor dan wel geleverd word(werd) door Mercedes maar niet de electronica. Ja dat zegen ze maar als je goed kijk zit er wel degelijk een stempel van de vallende ster in ,en vrind van mijn kocht een nieuwe bens 200 km meer gereden daarna heeft die het nooit meer gedaan, van narigheid heeft die hem ingeruild voor een BMW 750 met een verlies van 30.000 euro , lang leven mercedes bens ( de vallende ster }
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen