Gast Geplaatst: 15 mei 2002 Geplaatst: 15 mei 2002 Hallo mede-sat gebruikers Ik heb het volgende probleem Ik maak gebruik van freecam... En ik kon voor kort naar de zenders die op 23,5 uitgezonden worden met een rustig hart er naar kijken. Maar sinds dd 13.05.2002 heb ik daar moeite mee gebruikt als ontvanger 3000ipv met het nieuwste software..v800. En ik heb een schotel van dia-100cm. Ik kon hier dus met gerust hart naar kijken o.a. naar ZEE-TV en ook naar UNiversal en meer. Maar opeens krijg ik geen zenders door ik krijg de melding van uncompatible cam of in beter taal mijn cam is er niet geschikt voor. En zo nu en dan krijg ik wel beeld. iemand een idee. ps. uw reactie indien mogelijk via mail... kan ik het sneller lezen. Alvast bedankt voor je tijd.
Gast Geplaatst: 15 mei 2002 Geplaatst: 15 mei 2002 Wanneer heb je de nieuwste software er in gezet? Bij echostar kun je beter de cam er uit halen als je gaat upgraden. Er hebben diverse cams al het loodje gelegd op die manier. De factory reset, nodig na upgraden, wil ook nog al eens vergeten worden.
Aanbevolen berichten