Ga naar inhoud


op enkele zenders van entertainmentabbo bij CD geen beeld


habibi

Aanbevolen berichten

Ik heb een entertainmentabbo bij CD en ik dacht dat dit niet goed geactiveerd was, want op enkele zenders had ik geen beeld. Ik krijg de melding dat mijn abo niet geldig is voor dit kanaal. Behalve bij een hd, daar wordt gemeld dat er geen of een te slecht signaal is. Alleen, het blijkt dat op enkele zenders wel beeld is op een andere sattuner. Bellen naar CD heeft dus geen zin lijkt me. Wat is de situatie?

 

Op motors tv, Yacht and Sail, een HD, dorcel tv en hustler tv is er geen beeld op mijn kathrein. Op alle zenders, behalve hustler tv en een hd, is er wel beeld als ik het cd kaartje in mijn loewe tv stop. Op dorcel is er soms wel beeld soms niet. De frequenties zijn gechecked. Dat een HD het niet doet op de loewe is logisch, want dat is geen hd ontvanger.

 

Wat kan er aan de hand zijn? Overigens, de bewuste kanalen hebben het nooit gedaan op mijn kathy.

 

groeten,

 

Jos

 

PS: satlook setingslijst is ingelezen

 

Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: habibi

Wat kan er aan de hand zijn? Overigens, de bewuste kanalen hebben het nooit gedaan op mijn kathy.

groeten,

Jos




Je kunt toch ook nooit beeld krijgen op de Kathy die heeft geen kaartslot!!
En ja dan vergeet je het belangrijkste te vermelden waar zit je kaart dan wel in?? laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

In je vorige posting vertel je dat je het abonnement hebt opgezegd confused

Lijkt me logisch dat er dan geen beeld meer uitkomt toch whistle

Zelfs met abbo, met de kaart in de Loewe kan de Kathrein niet veel doen tenzij... maar dat denk ik niet :D

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, sorry voor de verwarring; ik ben niet volledig geweest. Echte detectives op dit forum. Inderdaad heb ik mijn abo voor de zomer opgezegd, het basispakket. Ik heb op mijn loewe nu digitenne. Maar op de kathy heb ik mijn oude kaart met een entertainment pakket. Hij staat nu op naam van mijn vader als tweede kaart. En dit kaartje heeft op de loewe meer zenders dan op de kathy. De frequenties en zo zijn gelijk, maar toch geven enkele zenders op de kathy geen beeld.

 

Mijn vragen blijven.

 

Groet,

 

Jos

Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...