Gast Geplaatst: 25 april 2001 Geplaatst: 25 april 2001 Hallo,<BR>Ik heb een geen phoenix, dus ik kan geen mastercodes aan ppua`s vinden, maar als ik die in een bin file heb staan, kan ik ze dan<BR>om zetten naar .hex, of kan dan niet, als het kan, wie weet dan het proggrie daarvoor?
Gast Geplaatst: 25 april 2001 Geplaatst: 25 april 2001 Hallo,<BR> <A HREF="http://www.websamba.com/lotfinet/files/digtv/Swap.zip" TARGET=_blank>http://www.websamba.com/lotfinet/files/digtv/Swap.zip</A> <P>MVG
Gast Geplaatst: 26 april 2001 Geplaatst: 26 april 2001 Als ik dat doe, dan geeft hij allemaal fout meldingen, weet iemand misshien een file die al hex is met a.u.?
Gast Geplaatst: 26 april 2001 Geplaatst: 26 april 2001 de file's van murdock en van duck zijn auto update teminste als je er de goede ppua en mk in zet<BR>je kan deze downloaden op deze site daar staat ook een programma op voor bin naar hex<BR>of anders om
Gast Geplaatst: 26 april 2001 Geplaatst: 26 april 2001 Kan ik die mastercode en die ppua`s daar dloaden? en hoe zet ik die er dan in, of is dat een domme vraag thx!
Gast Geplaatst: 26 april 2001 Geplaatst: 26 april 2001 Als je in de genoemde files je mk01's,ppua's van de diverse providers nog moet inzetten, dan zijn deze natuurlijk niet AU.<BR>Ze zullen wel gek zijn om er deze keys in te zetten, binnen de kortst mogelijke tijd worden deze uitgeschakeld.<BR>JD
Gast Geplaatst: 27 april 2001 Geplaatst: 27 april 2001 Hey, ik snap niet wat je bedoelt, zijn die files nou A.U. of niet, en als ik de keys verander?<BR>mag ik misshien icq-en met je?<BR>m`n nummer: 114548072
Gast Geplaatst: 27 april 2001 Geplaatst: 27 april 2001 De ppua en mk01 zijn niet ingevuld en die heb je wel nodig om die file au te laten zijn. Er wordt bedoeld dat die file de mogelijkheid geeft om au te zijn als je een geldige ppua en mk01 hebt. Deze zullen niet vaak openbaar gemaakt worden want dan schakelt C- die ppua en mk01 uit.<P>Dus het lijkt erop dat je gewoon bij een sleutelwissel het vertrouwde handwerk moet uitvoeren. Dit is natuurlijk geen probleem.<P>suc6
Aanbevolen berichten